Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Eerste kleine probleempje hier. De deurhendel aan de bestuurderskant gaat niet meer naar binnen. Krijg de auto niet meer open en kan alleen instappen via de bijrijders portier. Tesla gebeld en ik moet maandag even langskomen want dit was op afstand niet op te lossen. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? Zag gisterenavond dat het lampje dan aanblijft in de deurhendel, kan ik dat uitschakelen ergens?
 
Eerste kleine probleempje hier. De deurhendel aan de bestuurderskant gaat niet meer naar binnen. Krijg de auto niet meer open en kan alleen instappen via de bijrijders portier. Tesla gebeld en ik moet maandag even langskomen want dit was op afstand niet op te lossen. Heeft iemand dit probleem ook al eens gehad? Zag gisterenavond dat het lampje dan aanblijft in de deurhendel, kan ik dat uitschakelen ergens?
Ik heb dit enige tijd geleden ook een keer gehad. Een van de kinderen had al aan de klink getrokken voordat deze helemaal naar buiten gekomen was.
Heb toen ook met Tesla gebeld en afspraak gemaakt maar na 2 dagen (nog voordat ik dus bij Tesla was) heeft de klink zichzelf 'gereset'.
 
Ik heb dit enige tijd geleden ook een keer gehad. Een van de kinderen had al aan de klink getrokken voordat deze helemaal naar buiten gekomen was.
Heb toen ook met Tesla gebeld en afspraak gemaakt maar na 2 dagen (nog voordat ik dus bij Tesla was) heeft de klink zichzelf 'gereset'.

Bij mij exact hetzelfde verhaal. Was s avonds of in het weekend. Voordat Tesla terugbelde was het opeens weer goed. Heeft ergens tusse 12 - 24 uur geduurd geloof ik.Weet ik niet meer precies, is al even geleden.
 
Betekent dit dat jij niemand in je auto laat rijden? Ik heb al tig mensen laten kennismaken met het Tesla gevoel. Door ze zelf te laten rijden welteverstaan.
Het gedeelde plezier vind ik zo leuk dat ik hem zelfs via SnappCar ben gaan verhuren :)

Over verhuren via Snappcar heb ik ook even gedacht, vind de formule wel sympathiek, en je kunt je eigen voorwaarden stellen (bijv. bestuurder >30 jaar, max km's etc.). De auto is tijdens verhuur op zich goed verzekerd, maar alleen voor de dagwaarde, met mijn eigen verzekering is dat voorlopig nieuwwaarde. Wat me tegenhoudt is het geval van (economisch) total loss waarbij ik het bijtelling-voordeel van 0% zou verliezen, dat zou 4% worden bij een nieuwe auto. Met 4.000 euro bijtelling per jaar (of netto meer dan 10.000 euro over 5 jaar) zou ik het toch zuur vinden als ik dat nadeel zelf niet veroorzaakt had.

@Bennyvw: Wat zijn jouw ervaringen met verhuur Snappcar tot nu toe?
 
Over verhuren via Snappcar heb ik ook even gedacht, vind de formule wel sympathiek, en je kunt je eigen voorwaarden stellen (bijv. bestuurder >30 jaar, max km's etc.). De auto is tijdens verhuur op zich goed verzekerd, maar alleen voor de dagwaarde, met mijn eigen verzekering is dat voorlopig nieuwwaarde. Wat me tegenhoudt is het geval van (economisch) total loss waarbij ik het bijtelling-voordeel van 0% zou verliezen, dat zou 4% worden bij een nieuwe auto. Met 4.000 euro bijtelling per jaar (of netto meer dan 10.000 euro over 5 jaar) zou ik het toch zuur vinden als ik dat nadeel zelf niet veroorzaakt had.

@Bennyvw: Wat zijn jouw ervaringen met verhuur Snappcar tot nu toe?
Klopt, alleen met de doorgevoerde prijsverlagingen zou mijn uitvoering nu bijna 10k goedkoper zijn en meer extra's hebben dan de mijne nu heeft.
 
Autocorrect? Launch party

ja, deze:wink:
Model S Launch Party 72dpi.jpg
 
Frank ik kan me er niks van herinneren o ja allemaal vage personen bij mij op kantoor die een drankje kwamen doen en naar een mooie auto kijken en rijden!

Dat was een bevrijdende middag: contact met lotgenoten! Meer mensen die blind een auto hadden besteld bij een (toen nog) vaag bedrijfje uit Californië en die daar zo opgewonden over waren als een kind in de dagen voor 5 december
 
Dat was een bevrijdende middag: contact met lotgenoten! Meer mensen die blind een auto hadden besteld bij een (toen nog) vaag bedrijfje uit Californië en die daar zo opgewonden over waren als een kind in de dagen voor 5 december 
Waar fuzzy met een zak vol chargeport afstandsbedieninkjes kwam! Dat dit pas een jaar geleden is zeg. Dat waren nog eens tijden, ik telde toen de uren nog af tot de levering en op het forum vergeleken we onze MyTesla status nog in spreadsheets...
 
Leuk die oude foto's weer te zien. Dat waren nog eens tijden. Twee jaar wachten op een auto die je alleen op plaatjes en video's had gezien. Overigens heb ik de eerste witte en rode demoauto's vorige week in het echt gezien in de Tesla fabriek in Fremont.

Er zijn toch best wat zaken veranderd die eerst mooier waren. Knipperlicht, achterlicht en stoelen waren eerst een stuk cooler.
Vooral de rode met het compleet andere interieur was leuk om te zien, hierop heb ik toen mijn beslissing gebaseerd.
 
Over verhuren via Snappcar heb ik ook even gedacht, vind de formule wel sympathiek, en je kunt je eigen voorwaarden stellen (bijv. bestuurder >30 jaar, max km's etc.). De auto is tijdens verhuur op zich goed verzekerd, maar alleen voor de dagwaarde, met mijn eigen verzekering is dat voorlopig nieuwwaarde. Wat me tegenhoudt is het geval van (economisch) total loss waarbij ik het bijtelling-voordeel van 0% zou verliezen, dat zou 4% worden bij een nieuwe auto. Met 4.000 euro bijtelling per jaar (of netto meer dan 10.000 euro over 5 jaar) zou ik het toch zuur vinden als ik dat nadeel zelf niet veroorzaakt had.

@Bennyvw: Wat zijn jouw ervaringen met verhuur Snappcar tot nu toe?
Heel goed eigenlijk. Gedeeld autoplezier is dubbel autoplezier heb ik gemerkt. Ik heb hem nog maar 3x verhuurd, overmorgen wordt de 4e keer. Er zitten risico's aan, soms ook stress (andere auto regelen, netjes wassen, etc.) En er staan wat verdiensten tegenover, maar voor het geld alleen moet je het niet doen.