Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Nadelen? Nee hoor, ik heb al 1 jaar en 50.000km Model S kunnen rijden!

Ik schrijf mijn auto sowieso in 5 jaar naar 0 af. Verwacht geen restwaarde, alles wat ik over heb is mooi mee genomen. Dit wisten we allemaal van te voren al.
Ik schrijf hem op 3 jaar af, zoals het gebruikelijk is bij desktops en laptops.... Kunnen we ook beter anticiperen op de acceleratie in nieuwe technologie op de markt ...
 
Natuurlijk gaat nu alle aandacht naar het hoog-amplitude nieuws maar we hebben ook onze eigen lokale stapjes vooruit.

Gisteren kreeg ik de uitnodiging voor de officiële opening van SuC Urmond. Dat is volgende week vrijdag (17 oktober) om drie uur.

Net die middag gaan wij, als de kinderen uit school zijn, begin van de middag op reis naar Budapest. Dat betekent dat, als ik kies voor de route via Heerlen, wij ook onze gezichten even kunnen laten zien. Ik was er in Zwolle ook bij en dat was leuk.

We hebben dan de volgeladen MS, 4 personen en vakantiebagage, bij ons die zich (letterlijk) oplaadt voor de rit van 1400 km (naar de schoonouders).
Leuk uitzwaaien.

Mocht het druk zijn en het niet van laden komen kunnen we gewoon door naar Wilnsdorf en daarna naar Neuberg, maar als het lukt om wat af te toppen dan kunnen we Wilnsdorf overslaan en de 320 km naar Neuberg pakken en daarna is de volgende stop pas Regensburg.
 
Last edited:
Seriously....:
1423b67f425f8e389047a19842a13e67.jpg
 
Ik wil een voorlichtingsavond/middag organiseren over het gebruik van zonnepanelen icm het laden van de model S en alle kosten en fiscale voordelen voor ondernemers die daarbij komen kijken.

Uiteindelijk zou het mooi zijn als we middels een groupbuy de kosten nog eens extra kunnen drukken . Stuur me even een PM als je interesse hebt om deze avond/middag bij te wonen.
 
Deze morgen moest ik in Zaventem zijn bij een carwrapper. Er stond een witte splinternieuwe tesla binnen die ze mat grijs hadden gemaakt. Heel mooi gedaan. Ik heb me een stuk van die folie gekocht om eventueel mijn pianolak delen te bekleden. Vandaar ben ik voor de lol eens naar Urmond gereden. Dan een stuk in Duitsland en nu sta ik in Oosterhout. Gewoon, omdat het kan.
Heeft iemand een idee hoe je die delen uit het dashboard kan halen?
 
Ik wil een voorlichtingsavond/middag organiseren over het gebruik van zonnepanelen icm het laden van de model S en alle kosten en fiscale voordelen voor ondernemers die daarbij komen kijken.

Uiteindelijk zou het mooi zijn als we middels een groupbuy de kosten nog eens extra kunnen drukken . Stuur me even een PM als je interesse hebt om deze avond/middag bij te wonen.

Mooi initiatief, heb je nog een GRATIS lokatie nodig inclusief eten en drinken? Hierbij aangeboden, Spijkenisse, net onder Rotterdam...
 
Was het jullie al opgevallen dat er inmiddels een Supercharger planning voor 2016 op de website staat?

Ziet er goed uit. Zelfs SuCs in Oekraïne en het binnenland van Turkije. Wat me verbaast is dat er geen SuC rond Amsterdam of in Noord Nederland bij staat.

SuC2016.png
 
Was het jullie al opgevallen dat er inmiddels een Supercharger planning voor 2016 op de website staat?

Ziet er goed uit. Zelfs SuCs in Oekraïne en het binnenland van Turkije. Wat me verbaast is dat er geen SuC rond Amsterdam of in Noord Nederland bij staat.

Ook Eindhoven staat er niet op terwijl die al zeker is. Ik heb het idee dat er naast dit uitgedachte plaatje ruimte is voor lokale initiatieven. Wat dat betreft laat v.d. Valk zich van zijn beste kant zien, en maakt met het oog op de toekomst ook een heel slimme keus. Dus ik verwacht dat Breukelen en waarschijnlijk nog wel een paar ineens oppoppen.
 
Op de dag van de niet-officiële opening van Urmond (toen er voor het eerst stroom uit kwam) spraken we ook even met de eigenaar. Uit het gesprek leidde ik af dat Eindhoven "rond" is en dat hij hoopte dat Breukelen niet lang op zich zou laten wachten maar daar werd nog gepraat;)


Breukelen zou echt top zijn ! Ons kantoor is 500 meter daar vandaan. Ik zou dan bijna nooit meer thuis hoeven laden -;)