You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
hmm ja fysieke hardheid en chemische inertheid hebben niet zoveel met elkaar te maken... Blijkbaar reageert die coating maar al te goed met het spullie dat erop is gekomen...M'n wagen moest toch even naar Tesla (update v8 was vastgelopen en verwarming deed het daarna ook niet meer, brrr.... koud).
Daar werd gelijk even naar het probleem van de coating gekeken en geconcludeerd dat er iets (zoals bijv zonnebrand creme?) in de coating was getrokken.
Het geluk is dus dat de coating zich opgeofferd heeft en de lak zelf nog in orde. De Tesla detailer (gratis, top service weer van Tesla!!) heeft dit verwijderd.
Maar ik dacht altijd dat coating (inderdaad die van Ride en Shine in dit geval zoals 'redevries' suggereerde) juist veel harder zou zijn dan de zwakke Tesla lak zelf?
Dat begin ik eerlijk gezegd wel te betwijfelen....
OK, weer wat geleerd, thnx!hmm ja fysieke hardheid en chemische inertheid hebben niet zoveel met elkaar te maken... Blijkbaar reageert die coating maar al te goed met het spullie dat erop is gekomen...
Ha dat is het dus, vorig jaar puber nichtje van mijn vrouw op visite gehad kennelijk gebruiken die nogal wat smeersels. Kan sindsdien haar vingerafdrukken bij het achterportier zien, niet weg te poetsen, komt volgende week weer:-(hmm ja fysieke hardheid en chemische inertheid hebben niet zoveel met elkaar te maken... Blijkbaar reageert die coating maar al te goed met het spullie dat erop is gekomen...
Via de zoekfunctie rechtsboven vind ik dit bericht: https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/1778775/ waarin het uitgelegd wordt. Typical komt het dichtst bij de werkelijkheid, maar ik reken meestal op 20% minder range dan dat.Nog een vraag als nieuwe tesla rijder, wat is het verschil tussen typical en rated van je te rijden km? Welke is het meest realistisch?
Ik heb het op Typical staan overigens.
Krijg net over de post. Delta Lloyd stopt met de Xclusief Verzekeringen. Kunnen we weer op zoek naar een ander. Als ik de brief goed gelezen heb gaat de verzekering over naar Turien & Co Assuradeuren. Iemand al ervaring met dit bedrijf?
Pssst, raadseltje!
Hij heeft 3 dochters, alledrie met een voornaam die begint met een "A". Hij is getrouwd met een Argentijnse die de moeite van het aanzien zeker waard is. Hij hoeft zich niet af te vragen of hij van Duitsche Bloed is. Heeft een fijne speedboat in Griekse wateren.
En de laatste hint: hij rijdt in een Model X!
Net gehoord van een motoragent terwijl ik 4 uur in de file op een afgesloten A27 stond. Die agent wilde de Falcon Doors wel eens zien en verklapte mij dit geheim dat ik niet door mocht vertellen. Dat heb ik bij deze dus ook niet gedaan!
Pssst, raadseltje!
Hij heeft 3 dochters, alledrie met een voornaam die begint met een "A". Hij is getrouwd met een Argentijnse die de moeite van het aanzien zeker waard is. Hij hoeft zich niet af te vragen of hij van Duitsche Bloed is. Heeft een fijne speedboat in Griekse wateren.
En de laatste hint: hij rijdt in een Model X!
Net gehoord van een motoragent terwijl ik 4 uur in de file op een afgesloten A27 stond. Die agent wilde de Falcon Doors wel eens zien en verklapte mij dit geheim dat ik niet door mocht vertellen. Dat heb ik bij deze dus ook niet gedaan!
Ziet er goed uit, jammer dat de planner denkt dat er een Suc in Arlon beschikbaar is....Zag een alternatieve route/trip-calculator van een Zweed voorbij komen. https://teslamotorsclub.com/tmc/posts/1784861/
Werkt blijkbaar ook in de Tesla browser, maar op de iPad ziet het er in ieder geval goed uit.
De wens is de vader van de gedachte...Ziet er goed uit, jammer dat de planner denkt dat er een Suc in Arlon beschikbaar is....
Zal best een hele praktische en goed rijdende auto zijn maar ik heb er nu een aantal in het wild gezien en ik kan er niet heel warm van worden.En hier wat foto's van de Koninklijke X: Rijdt Koning Willem-Alexander met een Tesla Model X?