Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb het helemaal gehad met die auto:
Vannacht om kwart over twaalf als een idiote gek naar mijn wagen gerent bij de eerste berichten over een easter egg: jas aan, schoenen aan.... Een vol kwartier op alle mogelijke T's in en op de auto zitten dubbel,triple, en quadriple drukken: helemaal niets !
Bleek het pas in 8.1 te zitten. :oops:

De tijd die je in je Tesla steekt ...., hier had ik met mijn vorige auto's nooit last van :mad::)

Er viel me nog wel wat anders op: die James Bond easter egg (007) zat alleen in de Performance modellen.
Maar een klein gedeelte ervan is ook in de normale modellen geslopen:
diving2.jpg diving1.jpg
(was wellicht al bij anderen bekend)
 
Ik heb het helemaal gehad met die auto:
Vannacht om kwart over twaalf als een idiote gek naar mijn wagen gerent bij de eerste berichten over een easter egg: jas aan, schoenen aan.... Een vol kwartier op alle mogelijke T's in en op de auto zitten dubbel,triple, en quadriple drukken: helemaal niets !
Bleek het pas in 8.1 te zitten. :oops:

De tijd die je in je Tesla steekt ...., hier had ik met mijn vorige auto's nooit last van :mad::)

Er viel me nog wel wat anders op: die James Bond easter egg (007) zat alleen in de Performance modellen.
Maar een klein gedeelte ervan is ook in de normale modellen geslopen:
View attachment 220439 View attachment 220440
(was wellicht al bij anderen bekend)
ben je nou aan het fotoshoppen geweest? Kost nog meer tijd..
Die James bond easter egg zit er bij mij trouwens gewoon in hoor, en ik heb geen performance. Misschien alleen als je luchtvering hebt?

Ik heb dan weer niet de performance easter egg, waarbij je een lager performance nivo kunt kiezen.
 
8.1 op de X tot zover:
Autosteer tot 130km/u
Sketchpad easter Egg
Hoofdsteunen voor in hoogte verstelbaar met knop vd lendesteun
Auto Lane Change bij Autosteer
Lane Change warning
Summon!
Falcon Wing doors beperkt openen bv bij slecht regen weer
Google maps toont openingstijden locaties
 
  • Like
Reactions: Erik-S85
Ik heb het helemaal gehad met die auto:
Vannacht om kwart over twaalf als een idiote gek naar mijn wagen gerent bij de eerste berichten over een easter egg: jas aan, schoenen aan.... Een vol kwartier op alle mogelijke T's in en op de auto zitten dubbel,triple, en quadriple drukken: helemaal niets !
Bleek het pas in 8.1 te zitten. :oops:

De tijd die je in je Tesla steekt ...., hier had ik met mijn vorige auto's nooit last van :mad::)

Er viel me nog wel wat anders op: die James Bond easter egg (007) zat alleen in de Performance modellen.
Maar een klein gedeelte ervan is ook in de normale modellen geslopen:
View attachment 220439 View attachment 220440
(was wellicht al bij anderen bekend)
Ik heb geen P maar wel gewoon de 007 feature.
Overigens jammer te horen dat je het helemaal hebt gehad met die auto. Hopelijk is het ironisch bedoeld.
 
  • Funny
Reactions: Basvdpoel