Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ja, gebeurd wel vaker op lange ritten...
Gewoon even op een parking stoppen en de auto uitzetten. Daarna doet AP het weer prima!
Ja, dat geloof ik. Maar ik begrijp niet waarom hij dat doet. Heel irritant. Als hij is ingesteld op 150, en je geeft even zelf gas bij, verschijnt er een duidelijke melding dat je zelf weer moet gaan sturen. En autopilot wordt uitgeschakeld. Allemaal logisch en prima. Maar dat hij dan de rest van de rit niet meer in te schakelen is begrijp ik niet.
 
  • Like
Reactions: Carl and Superendo
Er was eens een filmpje van iemand die door gas te geven een hele tijd boven de toenmalige limiet reed van ap2.0, de auto bleef piepen maar schakelde niet uit. Ik vermoed zomaar dat dit soort acties Tesla heeft doen besluiten om het te maken zoals het nu is.
 
Ja, dat geloof ik. Maar ik begrijp niet waarom hij dat doet. Heel irritant. Als hij is ingesteld op 150, en je geeft even zelf gas bij, verschijnt er een duidelijke melding dat je zelf weer moet gaan sturen. En autopilot wordt uitgeschakeld. Allemaal logisch en prima. Maar dat hij dan de rest van de rit niet meer in te schakelen is begrijp ik niet.
Tesla & Nanny State ?
 
Demo gekocht. Is van maart, 3000 km gereden. Scheelde 10k, en ik kreeg nog de 2% rente.

Grappig, heb drie dagen geleden ook een demo gekocht van maart (ook met kenteken dat begint met SB). Een P100D, met 3000 km, 16k korting en ook nog 1,99% rente. Begonnen met een P85 Signature, daarna 90D facelift en nu dus het summum. Binnenkort ophalen in Tilburg :-D
 
Last edited:
Grappig, heb drie dagen geleden ook een demo gekocht van maart (ook met kenteken dat begint met SB). Een P100D, met 3000 km, 16k korting en ook nog 1,99% rente. Begonnen met een P85 Signature, daarna 90D facelift en nu dus het summum. Binnenkort ophalen in Tilburg :-D
Zo! Hoe lang hebben we jou hier niet gezien? Sinds 2014 of zo? Wat je noemt een Classic!
 
Vandaag ritje met zieke kinderen. Ik heb de X rijder even laten zien hoe de christmas show werkt. De Ferrari’s en Lambo’s waren ineens niet meer interessant.
E9D49D65-ECCC-4E69-8A4E-70727F20063C.jpeg
 
Zo! Hoe lang hebben we jou hier niet gezien? Sinds 2014 of zo? Wat je noemt een Classic!

Yep, een strijder van het eerste uur. Slechts heel af en toe wat gepost de afgelopen jaren. Vooral druk bezig met mijn bedrijf en online met trollen bestrijden op Electrek :) Hopelijk in de toekomst weer meer tijd om mee te praten.
 
Yep, een strijder van het eerste uur. Slechts heel af en toe wat gepost de afgelopen jaren. Vooral druk bezig met mijn bedrijf en online met trollen bestrijden op Electrek :) Hopelijk in de toekomst weer meer tijd om mee te praten.

Man, jij hebt na 1,5 jaar een 90D gewoon omgeruild voor een P100D. Ik loop maar te draaien na die proefrit en jij doet het gewoon, haha!
Verschillen tussen P85+ van 2013 en een P100D vind ik al beperkt, maar ten opzichte van een jonge 90D zijn de verschillen met de P100D toch echt minimaal, behalve de extra snelheid? Wat waren je overwegingen?
 
Man, jij hebt na 1,5 jaar een 90D gewoon omgeruild voor een P100D. Ik loop maar te draaien na die proefrit en jij doet het gewoon, haha!
Verschillen tussen P85+ van 2013 en een P100D vind ik al beperkt, maar ten opzichte van een jonge 90D zijn de verschillen met de P100D toch echt minimaal, behalve de extra snelheid? Wat waren je overwegingen?

Nog een reden, ik ben ook nog niet om, maar heb al meer voor als tegen een nieuwe :oops:

Pssst... Nog een jonge 90D kopen? :rolleyes::rolleyes::rolleyes: