Het beroemdste citaat: 'U reed minstens 160 want wij moesten 160 rijden om u in te halen!'. Agenten blijken ook het verschil tussen afstand (kilometer) en snelheid (kilometer per uur) niet te kennen. 'U reed 160 km'. Fijn, en?
Goed verhaal
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Het beroemdste citaat: 'U reed minstens 160 want wij moesten 160 rijden om u in te halen!'. Agenten blijken ook het verschil tussen afstand (kilometer) en snelheid (kilometer per uur) niet te kennen. 'U reed 160 km'. Fijn, en?
Lars, heb je luchtvering of gewone coils? (tip: je kan in je 'handtekening' aangeven welke wagen je hebt)
En natuurlijk wil je nooit meer terug naar een ICE. Ik denk dat het percentage mensen die van een Tesla terug naar een ICE gaat zéér klein is
Welkom om het forum alvast!
En dat is best jammer. Zelfs in mijn velomobiel heb ik een oliegedempte en luchtgeveerde schokbreker. Deze kan ik in 5 standen van soepel tot stevig dempen instellen. Dat moet Tesla toch ook kunnen.De luchtvering die tesla gebruikt is alleen in hoogte instelbaar. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid voor comfort instelling.
Voor diegene die het interesseert. Sommige dagen speelde het probleem niet, andere dagen weer wel. Afgelopen vrijdag is de mobiele service langs geweest om de 'frunk latch' te vervangen. Scheelde mij weer een tripje naar Duiven.Open en dicht uiteraard meerdere keren geprobeerd. Vanmorgen gebeld met Duiven. Binnenkort langs, het probleem is niet continu aanwezig (soms kilometers lang niet). Maar als het wel gebeurt, kan je het als storend ervaren...
Ik heb zo een comfort instelling op mijn motorfiets (comfort/normaal/sport), en ook eentje voor het rijvermogen(regen/normaal/sport). Ik rij altijd in comfortophanging en normaal rijvermogen.De luchtvering die tesla gebruikt is alleen in hoogte instelbaar. Jammer genoeg is er geen mogelijkheid voor comfort instelling.
Ja, bij luchtvering is de hoogte onafhankelijk van het gewicht.Kan het dat luchtvering ook haar hoogte behoudt onafhankelijk van hoeveel gewicht ze moet dragen? Zou op zich alleen al een groot voordeel zijn tegenover coils.
Klopt. Zo werkt het. Een van de vele voordelen van lucht (of lucht-vloeistof) veringen. Vind het nog steeds lachwekkend als ik zwaar beladen niet-Citroën auto's op hun kont zie hangen.Kan het dat luchtvering ook haar hoogte behoudt onafhankelijk van hoeveel gewicht ze moet dragen? Zou op zich alleen al een groot voordeel zijn tegenover coils.
Ik zie dat er bij de model 3 gesproken wordt over de range in WLTP. Maar bij de S en X zie ik dit nog niet terug... de WLTP was toch al verplicht om te melden ipv NEDC?
Meteen met M3 update screenOpletten voor witte Model S'en in Nederland:
Er zijn er een paar omgebouwd tot onopvallende surveillancewagens