Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
8652A097-4E22-47F1-8D4E-650BF2EC3C5F.jpeg Uit eigen ervaring kan ik nu zeggen dat je keyfob in de wasmachine geen goed idee is (is dan echt dood).
Ligt nu hoopvol te drogen in een bakje rijst.
 
Naast het tikkende geluidje in het dak (voorruit?) nu ook een rammeltje uit de stuurkolom.
Toch maar even wegbrengen binnenkort.
Het blijft erg leuk om af en toe dikke ICE's weg te vagen.
De score tot nu toe: Porsche 2x (Panamera's), 1x RS4 en 1x een motor.
Resistance is futile.

Ja erg leuk (mits het veilig kan). Score tot nu toe: een Ferrari 812 Superfast (kon me niet afschudden op de snelweg), een 911 GT2 Turbo (daar liep ik op in terwijl hij steeds voluit probeerde weg te komen op de snelweg) en een gewrapte Mercedes S65 AMG van 297.000 euro (bij het stoplicht; wat een geloei van dat ding maar hij ging wel voor gaas). “Geef de verstokte ICE’er een baaldag” is het motto.
 
Afgelopen weekend wezen speel-rijden met de vrouw, 135km gereden op 60% dus extrapolerend 225km op een lading. Woon-werk 42km/dag, 20% dus 210km. Allemaal combi verbruik. Voorheen woon-werk 110km/dag met daarvan 80km 130km/h snelweg redde ik met 75%, dus dan doet ie 146km op een lading.
Mij valt het alles mee, al moet ik wel zeggen dat de Zero 'snel'lader waardeloos is en je een third party elektronenpomp moet hebben voor serieus toeren (Diginow of iets dergelijks), ik heb een lader gebouwd van telco-voedingen en kan nu met 10kW laden max.
 
Nou @Xfrank je dochter was op tv!
Inderdaad, dat was ze
Dan heb je meer gezien dan ik. ;)
je moest inderdaad snel zijn, nog voor de aflevering begon, was ze al neergeschoteno_O
ik had hem nog zo gezegd dat hij z'n dochter een EV moest geven.
Maar neen, hij liet haar een ICE kopen. En ja, tanken is levensgevaarlijk. Nog eens bewezen.
Flikken Maastricht - Aflevering 12: Fake news - Flikken Maastricht
een EV kopen is simpel, hem geleverd krijgen is al een stuk moeilijker;)
Hij wou ook één geven, ze willen hem alleen niet leveren... :rolleyes:
goed opgemerkt!
 
  • Like
Reactions: SpeedyEddy