je hebt een paar hotels in de buurt van de pier - denk aan crowne plaza of het Marriott. beide een paar haltes verwijderd van Scheveningen, met parkeergelegenheid - ik denk zo'n 15 euro per dag.
Dat is een goed idee, bedankt!
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
je hebt een paar hotels in de buurt van de pier - denk aan crowne plaza of het Marriott. beide een paar haltes verwijderd van Scheveningen, met parkeergelegenheid - ik denk zo'n 15 euro per dag.
Kijk, eindelijk weer eens een echte lekkere liefhebbers post met een mooie foto erbij.View attachment 421691 Strakke frunk voor een oude neus hè?!
dat heb ik jammer genoeg niet echt bij gehouden. Maar op onze Portugal trip kon ik alle afstanden ook wel halen die Dirk aflegde. Niettegenstaande ik op 21" en AP reed en dirk op 19" zonder APFrank, heb je van 0-100% ook minder kWh geladen dan een jaar geleden? Als dat het geval is, is de capaciteit van het accupakket werkelijk beperkt. Anders zou het ook een wijziging van de berekeningswijze kunnen zijn die verder niet van invloed is je reikwijdte.
FYI: bij een Model 3 in ieder geval is die km-weergave prima te gebruiken! Net weer als zeer goed ervaren tijdens een 2000km vv Dk. Uiteraard als je (te) hard rijdt op de autobahn ( dus boven het gemiddelde Wh/km dat bij die Typical range hoort en via de swipe venstertjes linksonder perfect is te volgen.. ) 'teer je in' op je Typical Range. Ga je dan de snelweg af, zie je dat het weer terug corrigeert. Heel eenvoudig te volgen en on-the-fly uit te rekenen via de Navigatie km's die pal rechts van je batterijweergave in km's staan.. ( dit alles op een M3 dus... ).Gewoon weergave op procenten zetten. Wen je heel snel aan en die km's slaan toch nergens op
Dat rekenen hoef je ook niet zelf te doen want in de navigatie geeft ie onderaan het “route overview” scherm aan met welk percentage accu je op je bestemming aankomt.FYI: bij een Model 3 in ieder geval is die km-weergave prima te gebruiken! Net weer als zeer goed ervaren tijdens een 2000km vv Dk. Uiteraard als je (te) hard rijdt op de autobahn ( dus boven het gemiddelde Wh/km dat bij die Typical range hoort en via de swipe venstertjes linksonder perfect is te volgen.. ) 'teer je in' op je Typical Range. Ga je dan de snelweg af, zie je dat het weer terug corrigeert. Heel eenvoudig te volgen en on-the-fly uit te rekenen via de Navigatie km's die pal rechts van je batterijweergave in km's staan.. ( dit alles op een M3 dus... ).
Dat rekenen hoef je ook niet zelf te doen want in de navigatie geeft ie onderaan het “route overview” scherm aan met welk percentage accu je op je bestemming aankomt.
En verder kun je in het “laadscherm” in het tabblad “trip” zien of je boven of onder de geplande verbruikt curve zit.
Die weergaven zijn overigens veel nauwkeuriger en verschillen dus van de “typical range” naast het batterij icoontje.
Geen idee maar ik heb net toevallig vorige week de Zero SR/F mogen rijdenIs er ook een topic over elektrische motoren? Kan zo snel niks vinden. Motoren als in motorfietsen