Ja lap... Ik ga kijken op de website en bij mijn volgende rit in mijn Model X hoor ik al iets schuren als ik naar rechts stuur... Hij voelt het al aankomen...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Je vergeet vermoedelijk nog het snellere laden.Dilemma ik krijg een overname bod voor mijn model S van bijna 3 jaar en 50000km. Met het overnamebod zou ik +/-€20000 moeten opleggen voor een nieuwe waar de volgende voordelen aanhangen:
Twijfel twijfel
- Terug 4 jaar garantie op de hele wagen
- nieuwe generatie motoren
- nieuwe generatie Autopilot en boordcomputer
- nieuwe generatie ophanging
- betere Audio
- Verwarmde zetels achteraan + verwarmd stuur
- Grotere accu met minstens 100km meer range
- Lagere VAA omwille van de lagere catalogus waarde
Je gaat de titanium kleur missen.Dilemma ik krijg een overname bod voor mijn model S van bijna 3 jaar en 50000km. Met het overnamebod zou ik +/-€20000 moeten opleggen voor een nieuwe waar de volgende voordelen aanhangen:
Twijfel twijfel
- Terug 4 jaar garantie op de hele wagen
- nieuwe generatie motoren
- nieuwe generatie Autopilot en boordcomputer
- nieuwe generatie ophanging
- betere Audio
- Verwarmde zetels achteraan + verwarmd stuur
- Grotere accu met minstens 100km meer range
- Lagere VAA omwille van de lagere catalogus waarde
Dat kan altijd nog gewrapt worden (en zoveel kost dat dan ook niet extra want je bespaart jezelf de Tesla meerprijs voor een andere lakkleur).Je gaat de titanium kleur missen.
Wat ik ga missen is het "pouch" zakje bij de voorstoel... Echt stom dat dit er niet meer is.
idd ga geen risico lopen. Niet direct van belang maar gewoon interessant om achter te komen.Of het is de CAN bus en is je hele auto om zeep door hem met 12V of aarde te verbinden.
Wat ik ga missen is het "pouch" zakje bij de voorstoel... Echt stom dat dit er niet meer is.
Rijdend in een AP1 loaner weet ik weer waarom ik mijn classic niet kan inruilen voor een nieuwe: je kan de blijkbaar TACC niet uitschakelen als je op CC rijdt. Bijzonder irritant is dat zeg, ik ga geen bult geld uitgeven om de voor mij belangrijkste functie van een auto in te leveren.
Of ben ik abuis en kan een simpele domme CC zonder enig automatisch ingrijpen wel op de nieuwe modellen? En idd is dat pouch zakje ook bijzonder handig.
Net zoals binnen roken niet meer hoort, of zonder gordel op de achterbank, of zonder gordel sturen. Gek hoe je het ene moment progressief bent (een EV kopen) en 5 jaar later conservatief (niks van veiligheidssystemen willen).Ik vermoed dat, zo te lezen, een groot aantal rijders teleurgesteld gaat worden. Tesla zet alles in op FSD. Een 'domme' cruise control hoort daar, net zomin als een simpele regensensor, niet bij.
Net zoals binnen roken niet meer hoort, of zonder gordel op de achterbank, of zonder gordel sturen. Gek hoe je het ene moment progressief bent (een EV kopen) en 5 jaar later conservatief (niks van veiligheidssystemen willen).
TACC doet 2 dingen anders dan een ‘domme, CC.
Voor nr 1: Weten de mensen met heimwee naar de ‘domme’ CC wel dat je de TACC kan overrulen met de Wattpedaal als die niet snel genoeg reageert? Ik zie dan geen nadeel meer. Met CC moet je de CC weer activeren
- Vanzelf accelereren als een tragere voorligger plaats maakt.
- Remmen/vertragen als er een obstakel is
Voor punt 2: je kan toch niet tegen extra veiligheid zijn. En indien overbodig geremd wordt —> Wattpedaal.
De domme CC in onze Model 3 is blijkbaar wat slimmer, want die kan dat ook! Dus zelf even extra versnellen, stroompedaal loslaten en dan valt hij vanzelf weer terug op de ingestelde domme CC snelheid.....Voor nr 1: Weten de mensen met heimwee naar de ‘domme’ CC wel dat je de TACC kan overrulen met de Wattpedaal als die niet snel genoeg reageert? Ik zie dan geen nadeel meer. Met CC moet je de CC weer activeren...
PS Wat ook wel een gek iets is bij TACC dat hij in principe naar de max toegestane snelheid sprint, als je daaronder zit, bij inschakelen of je moet zoals op dit forum al vaak beschreven een workaround toepassen. Tesla kan dit natuurlijk zo oplossen maar is nog steeds niet gebeurd.