Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Laatste keer tanken!!
Onze resterende diesel is deze week verkocht. Wij zijn qua auto's verlost van het olie-infuus… :biggrin:

Haha zo'n foto heb ik vanmorgen ook gemaakt :) Kreeg ik vanmiddag een mail van Multitank of ik m'n tankpas daar verloren ben. Uhh ja... Onbewust ritueel denk ik ;-)


image.jpg
 
Zat al te wachten tot het telefoontje en vandaag kwam het! We gaan het niet redde de auto komt een paar dagen later!!!!! K.t

De rede ben ik ook achter, er staan een paar containers bij de douane en die zitten vol accu's, dus kan de auto niet rijden !! Acceptabel maar teleurstellend!

Zo'n bericht bij mijn 500 ste post dat is pas erg:crying:

Voor wanneer was je aflevering gepland? Over een paar dagen al? Ik kan me althans niet voorstellen dat als er nu een paar containers met accu's vaststaan bij de douane dat ze over 1,5 of 2 weken nog steeds staan. En we weten allemaal dat die dingen in 5 minuten onder de wagen hangen.

EDIT:

Ik zie in het Excel-doc bij jou 16 september staan als afleverdatum. Toch wel maf dat ze al weten dat die accu's nog minimaal 1 week wegblijven. Als het zo doorgaat, dan komen er heel wat meer afleverdata in gevaar.
 
Morgenochtend 09:15 persconferentie Tesla op IAA Frankfurt.
Hopelijk goed superchargers nieuws voor ons

Voor degenen uit de Randstad op weg naar de wintersport. Een tussenstop kan bij de McDonalds in Tegelen net voor de grens. Daar staat een dubbele laadpaal. Heb helaas niet gekeken naar het vermogen en type aansluiting. Zal er eens naar kijken als ik er weer langs kom.
 
Voor wanneer was je aflevering gepland? Over een paar dagen al? Ik kan me althans niet voorstellen dat als er nu een paar containers met accu's vaststaan bij de douane dat ze over 1,5 of 2 weken nog steeds staan. En we weten allemaal dat die dingen in 5 minuten onder de wagen hangen.

EDIT:

Ik zie in het Excel-doc bij jou 16 september staan als afleverdatum. Toch wel maf dat ze al weten dat die accu's nog minimaal 1 week wegblijven. Als het zo doorgaat, dan komen er heel wat meer afleverdata in gevaar.

Ook verplaatst van 18 naar 24 september omwille van de batterijboot. Hoeveel batterijpacks zouden er op zo'n boot zitten ? :biggrin:
 
Dit kan me afgerekend worden maar toch!

Athlon heeft lopen zeiken dat ze niet als eerste waren! Maar ze hebben wel later besteld! Maar deels wel terecht met een order van 150 stuks
En denk dat wij nu de dupe zijn! Is anders wel raar als er in die containers geen Athlon accu's zitten
Maar we wachten geduldig af en het is maar een paar daagjes! Als ik hem maar voor de 21 heb voor het feestje dan ben ik blij
 
Dit kan me afgerekend worden maar toch!

Athlon heeft lopen zeiken dat ze niet als eerste waren! Maar ze hebben wel later besteld! Maar deels wel terecht met een order van 150 stuks
En denk dat wij nu de dupe zijn! Is anders wel raar als er in die containers geen Athlon accu's zitten
Maar we wachten geduldig af en het is maar een paar daagjes! Als ik hem maar voor de 21 heb voor het feestje dan ben ik blij

Ik heb een order via Athlon, maar nog geen leverdatum. Laatste status was ergen sin oktober, maar dat zal wel later worden. Denk dus niet dat alle 150 autos nu aankomen/voorrang krijgen.
 
LastNlSig,

Ja, dat was ik! Hoop nog op tijd, zit momenteel in Spanje.

Mocht het nog lukken dan graag de : Trunk Rolling Duffel, dit is weekendtas op wielen uit Tesla Store, alleen nog binnen USA leverbaar.
Bon met btw, graag zelfs.
Zou top zijn als dit lukt. Ben je ook op party 21 sept?

Thx alvast!!
 
Athlon heeft 100 gewone s en 50 sig. De gewone komt niet voor de sig ( behalve die van sig116 die komt 3 dagen later )
Maar we wachten af over het algemeen zal het wel los lopen en na 2 jaar Tesla is dit niet onverwacht! Sterker nog het was me vreemd als het niet zou gebeuren!
 
Ook verplaatst van 18 naar 24 september omwille van de batterijboot. Hoeveel batterijpacks zouden er op zo'n boot zitten ? :biggrin:

Dan zal dus iedereen wel weer een week doorschuiven. Ik weet het, het is maar een week. Maar als je al zo lang wacht en het is zo dichtbij dat je hem al bijna kunt aanraken, dan is die extra week toch behoorlijk klote hoor.

Vooral ook als je alle mensen om je heen hebt verteld dat nu toch eindelijk de grote dag is aangebroken, de dag die volgens Tesla echt in beton gegoten was. En dat je vervolgens aan diezelfde mensen, die je het afgelopen half jaar al talloze keren hebt moeten vertellen dat het allemaal weer wat was uitgelopen, nu weer moet gaan uitleggen dat er vertraging is, dat het beton bij Tesla de sterkte heeft van blubber. Het is zó knullig!
 
LastNlSig,

Ja, dat was ik! Hoop nog op tijd, zit momenteel in Spanje.

Mocht het nog lukken dan graag de : Trunk Rolling Duffel, dit is weekendtas op wielen uit Tesla Store, alleen nog binnen USA leverbaar.
Bon met btw, graag zelfs.
Zou top zijn als dit lukt. Ben je ook op party 21 sept?

Thx alvast!!

Tessy, nog net op tijd. Ik ga zo de bestelling doen. Dan is het nog op tijd op mijn laatste bestemming.
Denk er nu wel sterk over om langs te komen de 21ste. (krijg die van mij pas de 24ste). Gok dat ik nog wat extra spulletjes bestel (als ik dan toch met bagage ga sjouwen en langs de douane moet). Zou me verbazen als ik daar niet af kom de 21ste.
Weet je zeker dat je alleen die tas wilt?
 
Tessy, nog net op tijd. Ik ga zo de bestelling doen. Dan is het nog op tijd op mijn laatste bestemming.
Denk er nu wel sterk over om langs te komen de 21ste. (krijg die van mij pas de 24ste). Gok dat ik nog wat extra spulletjes bestel (als ik dan toch met bagage ga sjouwen en langs de douane moet). Zou me verbazen als ik daar niet af kom de 21ste.
Weet je zeker dat je alleen die tas wilt?

Net nog even met Tesla gebeld. Opsturen naar New Mexico wordt krap en erg duur als het gewicht wat toeneemt. (maar geen sales tax).
Kwam tot de conclusie dat het voordeel van geen sales tax wegvalt tegen transportkosten.
Ga dus do en/of vrijdag bij de fabriek langs. Daar moet alles bij het service center of in de shop (gadgets) te krijgen zijn (beloofd aan de telefoon).
Wellicht dat daar ook nog wat meer kleding hangt dat op internet sold out is. Werd ook uitgenodigd voor een factory tour, maar ik weet niet of ik daar tijd voor heb (er moet ook nog gewerkt worden).

Het goede nieuws is dus dat als er nog meer mensen zijn die iets willen hebben ze zich tot woensdag kunnen melden.