Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Xfrank wat wat ben ik benieuwd naar post 8000 wat gaan we nu weer krijgen? Is het een aap? Is het een mus? Is het een vliegtuig? Nee het is xfrank met zijn 8000 ste post :biggrin::cool:

Succes de verwachtingen liggen hoog zeker nu de modellen met bosjes geleverd worden:wink:
 
Xfrank wat wat ben ik benieuwd naar post 8000 wat gaan we nu weer krijgen? Is het een aap? Is het een mus? Is het een vliegtuig? Nee het is xfrank met zijn 8000 ste post :biggrin::cool:

Succes de verwachtingen liggen hoog zeker nu de modellen met bosjes geleverd worden:wink:

schroef de verwachtingen maar een beetje terug. het gaat zodanig snel de laatste tijd dat ik geen tijd heb om iets nieuws te bedenken. Ik ben trouwens aan het afkicken van het forum; ik kan nu al ongeveer 4 uur zonder te kijken.:biggrin:
op mijn kantoor kan ik niet meer op het forum ( blijkbaar hebben ze de site daar geblokkeerd om één of andere reden:confused:)
kan natuurlijk nog via de smartphone
 
schroef de verwachtingen maar een beetje terug. het gaat zodanig snel de laatste tijd dat ik geen tijd heb om iets nieuws te bedenken. Ik ben trouwens aan het afkicken van het forum; ik kan nu al ongeveer 4 uur zonder te kijken.:biggrin:
op mijn kantoor kan ik niet meer op het forum ( blijkbaar hebben ze de site daar geblokkeerd om één of andere reden:confused:)
kan natuurlijk nog via de smartphone

Tipje, installeer tapatalk op je smartphone, ideaal om op het werk effe snel alle nieuwe posts te bekijken!
 
Vandaag eerst naar een klant. En wat staat er op de parkeerplaats van de CEO, waar eerst altijd een BMW stond? Jawel, een rode P85+.

Daarna naar de fabriek. Rondleiding gedaan. Vond het allemaal toch wel redelijk amateuristisch overkomen. Is zeker geen super strak georganiseerde productielijn zoals de grote jongens die hebben. Het was ook typisch een vrijdag. Er stond veel stil. De afmontage had die dag (of shift) een target van 60. Ze zouden op het moment dat ik er was 28 auto klaar moeten hebben. Waren er echter maar 17...
Tussen de auto's die naar Tilburg moesten (kan dus voor heel Europa zijn) heb ik nog een rode Signature gespot. Hoeft natuurlijk niet voor NL te zijn maar ergens in Europa is iemand niet blij... Ook bijzonder er stonden ook auto's onder het bestemmingsbordje 'Zurich'' . Gaan die niet via Tilburg? Heb het niet kunnen vragen.
Verder detail: naast de motor en batterij word ook de front bumper er afgehaald voor transport (volgens de rondleider).

Vervolgens alle bestelde spullen gekregen. Moest twee keer rijden. Maar op de hotelkamer het geheel toch kunnen terugbrengen tot 3 'koffers'. Moet wel 1 Frunk box en 1 Trunk tas laten staan. Maar die had ik extra voor de liefhebbers. Alle 'bestellingen' van het forum zijn mee zover die spullen op voorraad waren. (mis geloof ik alleen wat kleding en de velg-lock set).

Verder veel Tesla's in het wild hier. Haast een gewone auto...
Goed nieuws, dank tot zover en erg blij dat je alles hebt kunnen krijgen en vervoerd krijg. Zie je volgende week in Waalwijk en ga met accessoires richting Tesla de auto halen...apart maar past bij Model S kwestie van 'omdenken'
gr Arnold
 
image.jpg
Gisteren mijn auto niet kunnen ophalen in verband met de zending accu's die nog op de boot staan.
Vandaag WEL een leuke kado gekregen voor boven mijn bed.