You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gaaf!! Geeft de burger goede moed, dat de leveringen toch spoedig zullen verlopen...:smile:Moest vandaag even naar Breda, en ja, dan piep je natuurlijk snel even via Dongen naar Tilburg-Noord. Deze keer was er op zaterdag veel drukte: monteurs, (auto)schoonmakers en ook een schadehersteller die een auto kwam halen die tijdens het transport een klein deukje had opgelopen. Ik zag geen afleveringen, hoewel die volgens een personeelslid wel plaatsvonden vandaag.
Ik kon niet naar binnen, maar buiten in de regen stonden vanwege ruimtegebrek een kleine 20 auto's, dus kon ik toch nog wat foto's nemen. Mijn eigen VIN zag ik er niet tussen, maar de grote bulk staat dan ook binnen. Alleen al deze week zouden er 200 zijn binnengekomen, vertelde een medewerker me.
View attachment 30639
View attachment 30640
View attachment 30641
View attachment 30642
View attachment 30643
View attachment 30644
View attachment 30645
View attachment 30646
Dan gaan we elkaar vast nog wel eens een keer tegenkomen!Helmond
Ik kon niet naar binnen, maar buiten in de regen stonden vanwege ruimtegebrek een kleine 20 auto's, dus kon ik toch nog wat foto's nemen. Mijn eigen VIN zag ik er niet tussen, maar de grote bulk staat dan ook binnen. Alleen al deze week zouden er 200 zijn binnengekomen, vertelde een medewerker me.
View attachment 30639
ik laad inderdaad 3 fase!Ik had al eerder een dergelijk screenshot gezien en was verbaasd over het aantal Km/uur dat er geladen wordt op 225V/10A. In mijn berekeningen kom ik dan (weliswaar berekend op 480Km) op zo'n 12Km per uur dat je effectief kan laden. 30Km per uur dat we bij MaartenST zien is bijna 3 x zo veel. Klopt mijn berekening dan niet? Zou niet de eerste keer zijn overigens...
App geeft idd niet aan of het om 1 of 3 fase gaat. Heb gezien dat als hij bijna vol zit hij in range mode het ampèrage geleidelijk knijpt. Of dat ook zo is in standard mode, zoals hier, weet ik eigenlijk niet. Het kan ook zijn dat MaartenST in de auto 10A heeft ingesteld.
Zichtbare trip logging heb ik nog niet ontdekt, maar getuige de NY Times affaire is het wel ergens aanwezig...
ik heb 10 A als limiet ingesteld. Vannacht trouwens minder dan 200 Wh gebruikt op Power Off stand!
gelijk als je het rempedaal indrukt! Remote vlgs mij niet. Het lukt me wel om remote het dak op vent stand te zetten, en de climate control aan, dus weinig Power Off meer lijkt me. Ik zal zo eens naar buiten lopen. Kan vanaf binnen via de App dus ook de temperatuur in de auto in de gaten houden. Nu van 13,5 naar 15,5 gestegen in 2 min. Mooi plaatje he?Dat klinkt goed! Hoe lang doet ie er daarna over om weer op te starten Maarten? Kun je hem tussentijds remote weer aan zetten?
gelijk als je het rempedaal indrukt! Remote vlgs mij niet. Het lukt me wel om remote het dak op vent stand te zetten, en de climate control aan, dus weinig Power Off meer lijkt me. Ik zal zo eens naar buiten lopen. Kan vanaf binnen via de App dus ook de temperatuur in de auto in de gaten houden. Nu van 13,5 naar 15,5 gestegen in 2 min. Mooi plaatje he?