jetje
rkc waalwijk
voor de mensen die op tijd "zeker" komen en googledoc hebben ingevuld krijgen een mooi kaartje! de rest een lelijk wit velletje in plastic waar ze zelf hun naam op kunnen schrijven!:biggrin::biggrin:
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah, die Shop Tesla Gear Drop-In Center ConsoleDe CCI ofwel Center Console Insert.
Coming soon...
zeggen ze
Oh, deze ($800,- in de US)Diegene die in de shop staat is het niet.
Het is een dun plaatje van CF met een paar rechte zwarte strepen erover heen. Het is bedoeld om spulletjes niet te veel te laten schuiven...stelt op het oog niet veel voor maar maakt de inrichting van binnen helemaal compleet.. Geen idee wat het kost.
En ik maar denken dat alles wat Tesla vertelt ook waar is :smile:Err, nee hoor, niet alles geloven wat je op YouTube ziet Twee mensen op US forum hebben recent een nieuwe accu gekregen, en daar zijn 4 manuren voor gefactureerd, waren er in werkelijkheid nog meer. Dat met die swap demo waren zwaar geprepareerde demo auto's. En zoals ze daar van de swapinstallatie wegreden is niet zoals je de onderkant van jouw auto zou willen hebben voor de volgende x jaar.
Dan heb ik liever voor 1100 USD de hele middenconsole van Teslaccessoires.Oh, deze ($800,- in de US)
View attachment 30516
Die vraag je aan Lester. Die vindt je niet terug in My TeslaVIN nummers heb ik al een tijdje, maar waar vindt je de productiedatum???
Dat kan je vragen aan je Delivery Specialist of aan [email protected]VIN nummers heb ik al een tijdje, maar waar vindt je de productiedatum???
Helaas lease ik bij Athlon en is de laadpaal onderdeel van mijn leasecontract. Zij hebben TNM geselecteerd, dus ik zit er aan vast.
Wat betreft hun toegevoegde waarde: ze maken geen laadpalen, installeren zelf geen laadpalen (dat besteden ze uit), leggen geen krachtstroom aan (moet de netwerk beheerder doen). Hun enige toegevoegde waarde zou zijn: het proces bewaken tussen klant (Athlon), installateur, netwerk beheerder (Liander), en de eindgebruiker (yours truly). De praktijk is dat TNM bij er bij _ieder_ contact tussen deze partijen tussen zit en enkele dagen tot een week vertraging aan die interactie toevoegt.
Dus als Liander mij belt met de vraag of die 3x35A wel klopt (nee, ik wil 3x25), moet ik TNM herhaaldelijk bellen met de vraag of de installateur mij wil bellen om uit te leggen waarom hij 3x35A heeft aangevraagd. Als die dan uiteindelijk een week later belt, vertelt hij dat hij al twee weken geleden zowel voor 3x25 als voor 3x35 een offerte heeft gestuurd naar TNM, die hem naar mij door hadden moeten sturen. Inmiddels zijn we weer een week en twee belletjes met TNM verder, maar ik heb die offerte NOG niet thuis. Kortom, ik moet als eindgebruiker het hele proces coordineren, en TNM voegt alleen vertraging toe.
Sorry hoor, ff stoom afblazen ;-D
als alles goed is gaat nu mijn laatste weekeind zonder mijn bloed eigen top model s in!
wat ben ik dat wachten beu! die ups en downs dat gebrek aan info, maar dat verlangen naar die auto!
Dat kan je vragen aan je Delivery Specialist of aan [email protected]
Ik ben vandaag de Stelvio op gefietst. Onderweg kwam er een BMW i8 testwagen langs. Ze doen geen moeite bij BMW om het te laten lijken op een elektrische auto, want het geluid is als ieder andere sportwagen.
Dank. We hebben deze week de Alpe d'Huez, de Croix de Fer, de Galibier en dus de Stelvio al gedaan. Morgen nog de Mortirolo en de Gavia en dan weer naar huis (de laatste weken wachten op de S).
Iedereen krijgt maar een Vin en ik heb nog niets en leveringsbelofte staat op mid novemberZegt inderdaad niets mijn vin 16915 staat voor half november.