Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
foto.JPG


voor de mensen die op tijd "zeker" komen en googledoc hebben ingevuld krijgen een mooi kaartje! de rest een lelijk wit velletje in plastic waar ze zelf hun naam op kunnen schrijven!:biggrin::biggrin:
 
Diegene die in de shop staat is het niet.
Het is een dun plaatje van CF met een paar rechte zwarte strepen erover heen. Het is bedoeld om spulletjes niet te veel te laten schuiven...stelt op het oog niet veel voor maar maakt de inrichting van binnen helemaal compleet.. Geen idee wat het kost.

- - - Updated - - -

image.jpg


- - - Updated - - -

Dit is hem. Is al eerder langs geweest, yacht floor.

Op de foto ziet het er kitsch uit, in het echt past het perfect in het geheel.
 
Err, nee hoor, niet alles geloven wat je op YouTube ziet :) Twee mensen op US forum hebben recent een nieuwe accu gekregen, en daar zijn 4 manuren voor gefactureerd, waren er in werkelijkheid nog meer. Dat met die swap demo waren zwaar geprepareerde demo auto's. En zoals ze daar van de swapinstallatie wegreden is niet zoals je de onderkant van jouw auto zou willen hebben voor de volgende x jaar.
En ik maar denken dat alles wat Tesla vertelt ook waar is :smile:

- - - Updated - - -

Oh, deze ($800,- in de US)
View attachment 30516
Dan heb ik liever voor 1100 USD de hele middenconsole van Teslaccessoires.
 
Helaas lease ik bij Athlon en is de laadpaal onderdeel van mijn leasecontract. Zij hebben TNM geselecteerd, dus ik zit er aan vast.
Wat betreft hun toegevoegde waarde: ze maken geen laadpalen, installeren zelf geen laadpalen (dat besteden ze uit), leggen geen krachtstroom aan (moet de netwerk beheerder doen). Hun enige toegevoegde waarde zou zijn: het proces bewaken tussen klant (Athlon), installateur, netwerk beheerder (Liander), en de eindgebruiker (yours truly). De praktijk is dat TNM bij er bij _ieder_ contact tussen deze partijen tussen zit en enkele dagen tot een week vertraging aan die interactie toevoegt.

Dus als Liander mij belt met de vraag of die 3x35A wel klopt (nee, ik wil 3x25), moet ik TNM herhaaldelijk bellen met de vraag of de installateur mij wil bellen om uit te leggen waarom hij 3x35A heeft aangevraagd. Als die dan uiteindelijk een week later belt, vertelt hij dat hij al twee weken geleden zowel voor 3x25 als voor 3x35 een offerte heeft gestuurd naar TNM, die hem naar mij door hadden moeten sturen. Inmiddels zijn we weer een week en twee belletjes met TNM verder, maar ik heb die offerte NOG niet thuis. Kortom, ik moet als eindgebruiker het hele proces coordineren, en TNM voegt alleen vertraging toe.

Sorry hoor, ff stoom afblazen ;-D

Ik zit in hetzelfde schuitje als jij, maar ik schakel rechtstreeks met de installateur die TNM heeft opgeschakeld. En dat verloopt vrij prettig tot nu toe. Ook ik ga voor 3x25A en de installateur denkt aardig mee moet ik zeggen.
 
als alles goed is gaat nu mijn laatste weekeind zonder mijn bloed eigen top model s in!
wat ben ik dat wachten beu! die ups en downs dat gebrek aan info, maar dat verlangen naar die auto!

ach kan ook niet anders! nu is het een Suzuki alto
(wie verkoopt dan ook zijn audi 3 maanden voor de geschatte leverdatum dus ondertussen 5 maanden geleden)
 
Ik ben vandaag de Stelvio op gefietst. Onderweg kwam er een BMW i8 testwagen langs. Ze doen geen moeite bij BMW om het te laten lijken op een elektrische auto, want het geluid is als ieder andere sportwagen.

Toen ik in juni de Stelvio opfietste (die dag 2x in een rondje van 100 km pffff...) kwam ik ook een i8 tegen. In testkleurtjes.

- - - Updated - - -

Dank. We hebben deze week de Alpe d'Huez, de Croix de Fer, de Galibier en dus de Stelvio al gedaan. Morgen nog de Mortirolo en de Gavia en dan weer naar huis (de laatste weken wachten op de S).

Suc6 met Gavia en Mortirolo. Heb ik ook gedaan in dat weekend in juni. Nog sneeuw op de Stelvio?