Daarom gaf ik inderdaad in mijn oorspronkelijke post aan dat het in mijn geval om "operational lease" gaat. Voor financial lease werkt Athlon wel met individuele berijdersaccounts. Maar voor O.L. Is het dus niet zo simpel als Wiebe zegt: we krijgen niet zomaar een nieuw accountje waar onze auto aan gekoppeld is. "Er wordt gewerkt aan een oplossing, maar onze prio is het uitleveren van alle auto's", is de strekking van de mail die ik vandaag kreeg. Oftewel: "don't hold your breath".
Klinkt logisch - maar ik denk niet dat de mensen die dit probleem moeten/kunnen oplossen dezelfde zijn die het druk hebben met het uitleveren van auto's. Ik heb per mail duidelijk mijn ongenoegen geuit, en daar werd snel en strikt genomen netjes op gereageerd, maar tussen de regels door viel wel héél duidelijk te lezen: waar maakt u zich druk over, wat maakt dat appje nou uit, het is toch vooral informatief, meer niet. Ik hoop dat als meer mensen die remote access toch wel belangrijk vinden, ze dit ook aan Tesla laten weten..