Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Balen Gkr, ben je bij Van de Valk in Dordt dan ben je ook dichtbij mij, woon aan de andere kant van de A16. Ik heb 3x32A bij mij thuis staan. Was ook niet thuis, maar anders was je welkom geweest. Effe een bakkie doen met 100 km per uur laden. Misschien moeten we eens een lijstje maken met mensen met oplaadpalen thuis, waar S rijders effe kunnen bijtanken indien nodig. Ik zet mijn paal niet open voor iedereen, maar S rijders zijn niet iedereen. Ga nog overwegen of mensen met iedere laadpas kunnen laden bij mij. Kan op afstand de paal aan en uitzetten, dus een telefoontje is dan voldoende. Makro op loopafstand van mijn huis, dus kan je effe winkelen (10 minuten lopen).[/QUOTE]
Bedankt voor het aanbod.
Eigenlijk is het gewoon wachten op de super chargers
 
toch maar even een emailtje naar gert-jan gestuurd over dat 'afslaan' afgelopen vrijdag. Paar uur later gelijk iemand van de service aan de lijn met extra vragen, daarna in de USA uitgezocht, ze kijken dan echt in het logboek van je auto, geeft een veilig idee moet ik zeggen! Er was niets op te merken, dus het is nog even niet duidelijk hoe dat kwam. Aangeraden is om toch even langs tilburg te gaan als ik tijd heb, of iemand langs te laten komen om even nog extra te kijken. Denk dat het niets oplevert, ik hou jullie op de hoogte!
 
dy7eraje.jpg

Hebben we een apart draadje voor sightings? Deze is in Heerlen.
 
Ik lees toch wel wat issuetjes hier en daar. Plotseling stilstaan, niet goed meer openschuivend panodak, trage 3G verbindingen en niet werkende wifi verbindingen, niet laden op het verwachte amperage...en dat zo even uit mijn hoofd. Het is ongelooflijk nuttige informatie om jullie oplossingen hiervoor terug te kunnen vinden op het moment dat je hier zelf tegenaan loopt. Is het een idee om een aparte thread (of groep van threads) te beginnen met de kinderziektes en de eventuele oplossingen hiervoor? Of desnoods weer een sheet?
 
Ik lees toch wel wat issuetjes hier en daar. Plotseling stilstaan, niet goed meer openschuivend panodak, trage 3G verbindingen en niet werkende wifi verbindingen, niet laden op het verwachte amperage...en dat zo even uit mijn hoofd. Het is ongelooflijk nuttige informatie om jullie oplossingen hiervoor terug te kunnen vinden op het moment dat je hier zelf tegenaan loopt. Is het een idee om een aparte thread (of groep van threads) te beginnen met de kinderziektes en de eventuele oplossingen hiervoor? Of desnoods weer een sheet?

De eerste 150 km ben ik nog niets tegen gekomen - muv de DAB radio die er in de schilholtunnel direct mee stopte..en weer aanging toen ik eruit kwam.. tsja
ik ga er ook maar vanuit dat de issues gemeld worden - en niet zo snel als het goed gaat... Dan ontstaat al snel een beeld dat niets goed gaat..
Ook het laden ging direct goed 16A/50 km per uur..
 
Na de bocht uitgerold dan? Je merkt er niets van op t filmpje.
Dat was ook de bedoeling: er stonden nogal wat mensen te filmen, en het zou te vooroordeel bevestigend werken als er dan een TVR gas geeft en vervolgens stil valt. Ik ben dus inderdaad uitgedreven tot de volgende straat en daar door een auto ambulance opgehaald nadat de spotters naar huis waren...
Je hoort het wel aan het geluid. Alsof hij ineens in z'n vrij staat.
 
Dat was ook de bedoeling: er stonden nogal wat mensen te filmen, en het zou te vooroordeel bevestigend werken als er dan een TVR gas geeft en vervolgens stil valt. Ik ben dus inderdaad uitgedreven tot de volgende straat en daar door een auto ambulance opgehaald nadat de spotters naar huis waren...
Je hoort het wel aan het geluid. Alsof hij ineens in z'n vrij staat.
Je hoort het, maar het had evengoed zo bedoeld kunnen zijn.