Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Even een vraagje: ik heb destijds 4.000 euri aanbetaald en vervolgens via Financial Lease de auto betaald. Ik heb dus nog 4k tegoed van Tesla. Er wordt al sinds 13 december toegezegd dat ze die zullen overmaken, maar ik heb nog niks gezien. Zijn er anderen met een soortgelijke ervaring? (zal voor de meesten wel niet opgaan omdat ze die 4k al hebben verrekend?)

Is bij mij al direct verrekend, net zoals de early adopter korting van 1700 euro.
 
Even een vraagje: ik heb destijds 4.000 euri aanbetaald en vervolgens via Financial Lease de auto betaald. Ik heb dus nog 4k tegoed van Tesla. Er wordt al sinds 13 december toegezegd dat ze die zullen overmaken, maar ik heb nog niks gezien. Zijn er anderen met een soortgelijke ervaring? (zal voor de meesten wel niet opgaan omdat ze die 4k al hebben verrekend?)

Bij mij is het verrekend op de factuur zelf. Nergens een probleem.
 
Even een vraagje: ik heb destijds 4.000 euri aanbetaald en vervolgens via Financial Lease de auto betaald. Ik heb dus nog 4k tegoed van Tesla. Er wordt al sinds 13 december toegezegd dat ze die zullen overmaken, maar ik heb nog niks gezien. Zijn er anderen met een soortgelijke ervaring? (zal voor de meesten wel niet opgaan omdat ze die 4k al hebben verrekend?)

Ik zit hier ook nog op te wachten. En mijn DS is weer onbereikbaar. Hopelijk is hij weer druk aan het afleveren, want communiceren is toch zijn sterkste punt niet ;-)
 
Exactly my point. Ik heb ze al bijna een jaar 4.000 euro geleend, renteloos. Nu wil ik het terug. En dan zijn ze opeens niet bereikbaar.
Ik maak er mij niet zo druk in. Het komt wel in orde. Mijn betaling door de leasingmaatschappij aan Tesla is ook nog maar 2 weken geleden gebeurd. Daar liep ook blijkbaar vanalles mank in communicatie.

Zolang ik geen tegoedbon krijg van 4.000€, maar echt geld ben ik tevreden :)
Of aandelen teruggerekend ter waarde van 4.000€ teruggerekend naar de prijs van December 2012 zou ook heel tof zijn.
 
As we speak worden de achterlichter van mijn Tesla gewrapped door Joffrey van pro wrap in Eindhoven. Resultaat is echt super!

7y7ehasu.jpg
eqymymar.jpg
unusety7.jpg
 
Last edited:
Even een vraagje: ik heb destijds 4.000 euri aanbetaald en vervolgens via Financial Lease de auto betaald. Ik heb dus nog 4k tegoed van Tesla. Er wordt al sinds 13 december toegezegd dat ze die zullen overmaken, maar ik heb nog niks gezien. Zijn er anderen met een soortgelijke ervaring? (zal voor de meesten wel niet opgaan omdat ze die 4k al hebben verrekend?)

Had hetzelfde, auto eind november geleverd, credit factuur borg van Athlon viel vandaag op de mat.
Ze storten het geld volgens mij pas terug als de Lage Landen alles contractueel en financieel heeft afgewikkeld (btw,1ste leasetermijn).