Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
We kunnen zeuren over de service, maar wat ik net van mijn collega hoor is toch wel érg netjes.

Hij heeft zijn auto dinsdag in Amsterdam afgegeven voor schade reparatie en zijn auto zou vandaag klaar zijn. Leen auto gekregen (BMW 116i....), maar helaas is de auto niet klaar.

Nu komt Tesla vanavond nog of morgen naar Middelburg rijden met zijn auto om hem weer om te wisselen. Dat noem ik zeker weten wel service.
 
We kunnen zeuren over de service, maar wat ik net van mijn collega hoor is toch wel érg netjes.

Hij heeft zijn auto dinsdag in Amsterdam afgegeven voor schade reparatie en zijn auto zou vandaag klaar zijn. Leen auto gekregen (BMW 116i....), maar helaas is de auto niet klaar.

Nu komt Tesla vanavond nog of morgen naar Middelburg rijden met zijn auto om hem weer om te wisselen. Dat noem ik zeker weten wel service.

Zeker goede service, wij hadden vorige week vrijdag ook zoiets mee gemaakt. tesla kwam de auto bij ons ophalen, en tesla bracht hem de volgende dag weer netjes terug. Wij hadden zelf niet in de mogelijkheid om langs de tesla service center te gaan! al met al uitstekende service!
 

Tjee, zo'n blok beton onder de auto is toch wel héééél heftig, ook al is het niet gewapend.
Dan zit je toch wel even met samengeknepen billen achter het stuur.
Dat de veiligheid van deze auto zeer serieus wordt genomen wordt weer eens aangetoond.
Prijzig goedje overigens, titanium.
Mooi dat het op alle modellen wordt aangebracht! :smile:
 
Waarom gaat er nou nooit wat stuk aan mijn Tesla....

Ja dat heb ik ook soms. We kunnen zelf geen update starten volgens mij, best jammer. Net als op de PC, zoeken naar updates, dan kan je zelf bepalen of je de update wel of niet op haal. Is het laden nu ook verbeterd van 26 naar 32 A?

- - - Updated - - -

Ik vraag me af wat dit met het gewicht van de auto gaat doen?

Update:
"In total, the shields only have a 0.1 percent impact on range and don’t affect ride or handling."

Gewicht neemt dus toe waarschijnlijk.

puur uit fysiek oogpunt is het zo dat als je niets weghaal en je wel iets toevoeg, dan komt er gewicht bij. :biggrin::biggrin::biggrin:
 
Chips.

In de snelligheid overheen gelezen. Stom.

Maar wat een lovenswaardig initiatief! Over the top bijna. Ik vraag me wel af of een kevlar (of een andere koolstofvezel) plaat niet handiger zou zijn geweest. Bij mijn weten zijn dat grote matten die makkelijk in een vorm geperst kunnen worden, licht(er) zijn en eveneens zo goed als ondoordringbaar.