Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Belgium and the Netherlands (Dutch)

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb iets vreemds op de site van Tesla ontdekt ;)

Gisteren heb ik iemand mijn refferal doorgezonden ivm aanschaf van een nieuwe Tesla.
Als ik de doorgezonden (refferal) link volg en bij VRD modellen dezelfde selectiecriteria invul dan zie ik andere (ongebruikte) voorraad auto's dan via de Tesla site. Dus op dezelfde PC linker scherm afwijkend van rechterscherm. Zowel bij M3/MS/MY. Alleen via refferal link staat er *NL_BE* en via de tesla site staat er alleen *NL*. Postcode en afstand zijn identiek en toch lijkt het of er een andere selectie uit de database komt. Meer mensen dit opgevallen?

Nb: via de refferal lijken er ook minder goedkope auto's uit het filter te komen (beide beginnen met RWD maar de refferal start met hogere bedragen bij gelijke filters)
Ehhh Tesla doet niet aan kortingen toch? :)
 
Ik heb iets vreemds op de site van Tesla ontdekt ;)

Gisteren heb ik iemand mijn refferal doorgezonden ivm aanschaf van een nieuwe Tesla.
Als ik de doorgezonden (refferal) link volg en bij VRD modellen dezelfde selectiecriteria invul dan zie ik andere (ongebruikte) voorraad auto's dan via de Tesla site. Dus op dezelfde PC linker scherm afwijkend van rechterscherm. Zowel bij M3/MS/MY. Alleen via refferal link staat er *NL_BE* en via de tesla site staat er alleen *NL*. Postcode en afstand zijn identiek en toch lijkt het of er een andere selectie uit de database komt. Meer mensen dit opgevallen?

Nb: via de refferal lijken er ook minder goedkope auto's uit het filter te komen (beide beginnen met RWD maar de refferal start met hogere bedragen bij gelijke filters)

Al vergeleken met wat tesla-info.com aangeeft onder de tab ‘Inventory’?
 
De eerste S-en werden zelfs al vanaf augustus uitgeleverd. De oudste Model S die nog op de eerste eigenaar staat is de 9-SFJ-01, inschrijving 06-09-2013, tenaamstelling 12-09-2013. APK is wel al verlopen sinds 17-9.
Volgens het RDW zijn er nog heel veel Model S van eerste eigenaar. Ik tel er al 89 in 2013.
Ik ben idd 1 van die 89, hopelijk haal ik de 10 jaar op 4-nov, maar de vraag is hoeveel er nog op dit forum actief zijn. Tot nog toe geen reacties, dus geen eigen draadje waard.
 
De eerste S-en werden zelfs al vanaf augustus uitgeleverd. De oudste Model S die nog op de eerste eigenaar staat is de 9-SFJ-01, inschrijving 06-09-2013, tenaamstelling 12-09-2013. APK is wel al verlopen sinds 17-9.
Volgens het RDW zijn er nog heel veel Model S van eerste eigenaar. Ik tel er al 89 in 2013.

Ik ben zeker van plan om dit jaar met mijn Model S de 10 jaar te gaan vol maken.
 
De 28ste referral op mijn naam is vandaag geleverd
Screenshot_20231005_123428_Tesla.jpg
 
Deze maand is het 10 jaar geleden dat de eerste S'en werden uitgeleverd. Hoogste tijd om het waarschijnlijk exclusiefste clubje op dit forum te formeren: 10 jaar eerste eigenaar! Wie?
Niet eerste eigenaar; wel 10 jaar in een Tesla straks op 15 november. 10 jaar Tesla zullen er ook niet heel veel zijn hier denk ik. Nu ff kijken wat ik hierna ga doen... Taycan GT of een Plaid? Elon was ooit een onbekende visionair. De laatste tijd echter teveel rare soms heel enge neigingen...