You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Met een besparing van rond de €300k aan benzine mag je wel al eens iets vervangen zeker. een deel is onder garantie vervangen.Ja, maar er is veel vervangen. De auto is echt niet meer dezelfde als die die 10 jaar geleden op de weg is gezet. Dan moet je je toch afvragen in hoeverre dit verhaal klopt.
En dat kon hij dan ook niet. Dat is het punt.er staat ook nergens op de site van Tesla dat een auto 1.9 miljoen km mee kan.
Ik denk dat je hier anders tegenaan moet kijken. Menig auto van heden ten dage haalt deze kilometer stand niet voordat er overal roest opgetreden is. Er zijn echt geen auto's die na 300k nog met originele onderstel componenten rijden die nog volledig goed functioneren. Of waar uberhaupt nog de eerste verbrandingsmotor in hangt. Des te meer toch een prestatie van formaat van de eerste echte auto die door een beginnend merk wordt gebouwt en die nu nog rond rijdt en niet volledig is weggeroest na 1.9 miljoen kilometers.
Roest hangt niet zozeer af van de gereden km, maar vooral van de leeftijd. Teslas zijn maximum 11 jaar oud.Ik denk dat je hier anders tegenaan moet kijken. Menig auto van heden ten dage haalt deze kilometer stand niet voordat er overal roest opgetreden is. Er zijn echt geen auto's die na 300k nog met originele onderstel componenten rijden die nog volledig goed functioneren. Of waar uberhaupt nog de eerste verbrandingsmotor in hangt. Des te meer toch een prestatie van formaat van de eerste echte auto die door een beginnend merk wordt gebouwt en die nu nog rond rijdt en niet volledig is weggeroest na 1.9 miljoen kilometers.
Idem mijn Passat van 1999-2013, 450k km, alles origineel, en niets wees er op dat er niet nog zo'n zelfde aantal km's bij zou kunnen.Ik heb toch echt een aantal auto's (ICE) naar de 300k km gereden met de eerste motor/versnellingsbak/onderstel...
Roest is meer iets van de jaren. 10 jaar moet een moderne auto toch wel meekunnen zonder weggeroest te zijn.Ik denk dat je hier anders tegenaan moet kijken. Menig auto van heden ten dage haalt deze kilometer stand niet voordat er overal roest opgetreden is.
Hij woont zowat in die auto en reist gewoon heel Europa door van hotel naar hotel.Misschien al lang n keer gezegd. Maar hoe zit t überhaupt met die kilometers?
Hoe maak je 190k kilometer per jaar? Is dat ding 24/7 ingezet als taxi ofzo?
Nieuwe banden kunnen ook een probleem hebben. Is er correct gecalibreerd? Is het calibratielood er weer af gevallen? Gebeurt welzaten 2 dagen nieuwe banden op
Ik vrees dat jouw probleem niets met de aandrijfunit te maken heeft.gelukkig zit er 8 jaar garantie op de aandrijfunit
Nieuwe banden kunnen ook een probleem hebben. Is er correct gecalibreerd? Is het calibratielood er weer af gevallen? Gebeurt wel
eens.
Ik vrees dat jouw probleem niets met de aandrijfunit te maken heeft.
Dat is allemaal al gebeurd, geen kromme velg, zie je ook direct op de balanceermachine. Banden gewisseld zelfs de velgen met die van de 90D gewisseld. Dus ..........Nieuwe banden kunnen ook een probleem hebben. Is er correct gecalibreerd? Is het calibratielood er weer af gevallen? Gebeurt wel
eens.
Ik vrees dat jouw probleem niets met de aandrijfunit te maken heeft.