Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Beschadiging velgen M3

This site may earn commission on affiliate links.
Bij iemand anders op het forum is het mis gegaan onderweg met alloygators: Schade topic

Het zal een montagefout zijn, maar voor mij wel reden om geen alloygators te nemen en het maar te accepteren. Na een paar kleine schades leer je het dicht langs de stoep parkeren wel af :(. Ik heb inmiddels wel een lakstiftje waardoor het een stuk minder op valt.
 
Geen idee. Ik heb geen aerocaps. Bij bandenwissel moeten de oude velgrandbeschermers weer opnieuw worden aangebracht. Het is een illusie de kans op aanraking met een stoep o.i.d. uit te sluiten. Vroeg of laat gebeurt het toch. Murphy's law. Die Alloygators voorkomen echter schade aan de velg en dekken reeds aanwezige schade, mits op de velgrand, netjes af.
 
Kan ook wel een stift gebruiken. Heeft iemand nog een leverancier gevonden die sneller levert met een passende kleur stift voor de standaard M3 18 inch velgen?
 
Bij iemand anders op het forum is het mis gegaan onderweg met alloygators: Schade topic

Het zal een montagefout zijn, maar voor mij wel reden om geen alloygators te nemen en het maar te accepteren. Na een paar kleine schades leer je het dicht langs de stoep parkeren wel af :(. Ik heb inmiddels wel een lakstiftje waardoor het een stuk minder op valt.

Op Reddit heb ik ook al foto’s langs zien komen van compleet geruïneerde voorschermen door losgelaten Alloygaters. Ik zou het niet durven riskeren.
 
Op Reddit heb ik ook al foto’s langs zien komen van compleet geruïneerde voorschermen door losgelaten Alloygaters. Ik zou het niet durven riskeren.
Ik rij al meer dan 5 jaar tot volle tevredenheid met Alloygators.
Worden gewoon door de garage Deni Wheelstyling in Zwanenburg aangebracht: zij weten hoe het werkt en kunnen dat prima.