Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Bewakingsmodus uitgeschakeld vanwege systeemfout

This site may earn commission on affiliate links.

Hbrink

Lazy, but dangerous when active :)
Supporting Member
Nov 8, 2017
3,269
2,304
Naarden, NL
De melding in de titel kreeg ik gisteren al eens, en vandaag weer. Inderdaad Sentry uitgeschakeld. Na een paar minuten stond sentry weer aan! En nu weer de melding en staat sentry weer uit... Inmiddels call aangemaakt bij Tesla, maar ben wel nieuwsgierig of meers mensen dit hebben. Ik heb dit pas sinds de laatste update (2019.24.4).

Het kan dus een softwarefout zijn, er kan iets mis zijn met mijn auto of het kan een relatie hebben met de temperatuur... nu 52 graden in auto...

upload_2019-7-24_14-29-14.png
 
Hier ook hetzelfde issue en zat nog op 20.4.3 toen ik het zag. Denk ook dat het met de temperatuur te maken heeft. Ik zet het dakje wel op ventilatie, maar dat scheelt niet veel volgens mij. Wel jammer dat je het raam niet helemaal open kan zetten via de app.
 
Als het inderdaad temperatuur gerelateerd is, is dat wel raar. Dan zou in Nevada geen Tesla zonder dit probleem rijden.

En geeft ook geen goed gevoel dat de kwaliteit van de onderdelen dus niet 'optimaal' is.

Het lukt mij niet om sentry, via de app, helemaal uit te zetten. Wordt beetje geïrriteerd van die meldingen.