vdvoorde
1961 Born Petrolhead 2016 Reborn Electric
Hier komt nog bij dat die PRO 7300 volgens mij een rotary is. Leren omgaan met een rotary doe je echt niet in een uurtje. De kans op schade toebrengen aan de clearcoat is daarmee groot. Met een Dual-Action machine ligt dat anders. Daar kan bij wijze van spreken een blind paard geen schade mee aanrichten. Zelfs ondergetekende niet .....
Gezien de krasgevoeligheid van Tesla lakken is een coating zeer aan te bevelen. Alle professionals zijn het daarover eens. Tenzij swirls en krasjes je niet interesseren, dat kan natuurlijk ook. Niet voor iedere MS eigenaar is de auto de heilige koe. Echter, mijn nieuwe MS is dat wel en ik zal direct na aflevering zelf met de DA aan de slag gaan en daarna een coating aanbrengen. Dat wordt voor mij de eerste keer (coating, niet de DA), maar het is niet bepaald rocket-science. Kan niet wachten: op de MS en het detailen!
Gezien de krasgevoeligheid van Tesla lakken is een coating zeer aan te bevelen. Alle professionals zijn het daarover eens. Tenzij swirls en krasjes je niet interesseren, dat kan natuurlijk ook. Niet voor iedere MS eigenaar is de auto de heilige koe. Echter, mijn nieuwe MS is dat wel en ik zal direct na aflevering zelf met de DA aan de slag gaan en daarna een coating aanbrengen. Dat wordt voor mij de eerste keer (coating, niet de DA), maar het is niet bepaald rocket-science. Kan niet wachten: op de MS en het detailen!