Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Center Console Insert - ervaringen?

This site may earn commission on affiliate links.
tesla 001.JPG

Deze heb ik gekocht bij E-driver, snelle levering, was binnen paar dagen in huis (uit Zwitserland) ziet er mooi uit, nadeel vind ik dat de klep niet erg solide aanvoelt en dat de folie mat is en dus niet hetzelfde als de rest
 
Heb mijn CC piano black nu ook al enkele weken in de auto. Ik wilde juist ter afwisseling carbon of grijs hout design nemen, maar kreeg inderdaad de melding dat er voorlopig niks anders dan piano black uitgeleverd gaat worden.
Heb nu dus ontzettend veel piano black in de auto, maar dat terzijde.

Waar ik in het begin tegenaan liep (de auto werd inclusief de CC afgeleverd bij mij thuis terwijl ik nog op werk was) was het openen van het 'leren'laatje . ik kreeg hem met geen mogelijkheid open, bleek later dat ik het klepje een klein beetje naar beneden moest duwen en dan glijdt hij wel gewoon open.

Ik vind het materiaal van het piano black deel een stuk minder fraai dan de lijsten in de auto zelf en kreeg hem ook vrij vies geleverd. ik krijg de vet en vinger afdruk resten van de monteur er niet goed af. verder wel heel blij met de afgesloten ruimten en ja je kan nog steeds ontzettend veel kwijt. Ook fijn dat de iphone nu gewoon vastzit als ik hem oplaad
 
Ik heb hem ondertussen ook laten installeren en persoonlijk vind ik het echt een vooruitgang; Geen schuivende troep meer! En ik had hetzelfde 'probleem' als jullie: Ik kreeg hem ook niet open. Indrukken was wel in me opgekomen, maar blijkbaar drukte ik niet hard genoeg.

Mijn iPhone laadt wel in het hoesje :confused:. Ik heb een iPhone 6+ met dit hoesje (Leren hoesje voor iPhone 6 Plus - zwart - Apple (NL))

Wat me wel opvalt is dat de telefoon niet met zijn rug op de binnenkant van het piano black dek rust, maar er een stuk boven zweeft. Hij hangt nu eigenlijk aan de connector en dat kan er niet goed voor zijn. Ik kan onder de voorkant van het deksel wat tochtstrip plakken, zodat het deksel wat minder ver open gaat zodat het de telefoon alsnog ondersteunt, maar ik kan me niet voorstellen dat dat zo hoort of dat er geen elegantere oplossing is. Hebben meer mensen dit?