Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Chrome delete model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Heeft er iemand ervaring met het zelf aanbrengen van folie op de chrome delen van de model 3?
Is het altijd nodig om de spiegel te demonteren om dit op een degelijke manier te doen of kan het ook zonder dit te demonteren?

aangezien het een lease wagen is, zou ik graag de prijs drukken en online vragen ze redelijk grote bedragen om dit uit te voeren.

alvast bedankt
 
Je kan de kit van Kenriko gebruiken. Het is een pak eenvoudiger dan zelf folie gaan snijden, maar vergt zeker het nodige geduld. Ik schat een kleine 8 uur nodig gehad te hebben.

EWWiEHHXQAUjUTi.jpg
 
Waarom bestel je niet gewoon een rol mat zwart. Voor het geld van die kit heb je 15m2 folie. Wrapfolie Mat Zwart
Zou ik ook doen en het resultaat zal veel strakker zijn ook dan die voorgesneden sets.
Ik heb die kenriko kit eens van dicht gezien bij iemand die ze aangebracht heeft op zijn M3, de ene overlapping over de andere en al die naden:eek: Van ver is het mooi maar van dicht:confused:
Nu ben ik daar zelf wel een perfectionist in en voor velen zal dit niet storen.
 
Zou ik ook doen en het resultaat zal veel strakker zijn ook dan die voorgesneden sets.
Ik heb die kenriko kit eens van dicht gezien bij iemand die ze aangebracht heeft op zijn M3, de ene overlapping over de andere en al die naden:eek: Van ver is het mooi maar van dicht:confused:
Nu ben ik daar zelf wel een perfectionist in en voor velen zal dit niet storen.
Het lijkt me onmogelijk om bv de spiegel zonder naden te doen als je hem er niet af haalt?
 
Ik heb mijn witte model 3 nu al 4 maanden. Ook een leaseauto, die ik voor 5 jaar heb. Graag zou ik ook Chrome delete doen. Echter zou ik dit wel snel willen doen, aangezien ik nu nog tijd heb. De kits vanuit Amerika zullen niet binnen een maand binnenkomen vermoed ik. Iemand een andere optie/idee om dit toch nog in Mei te kunnen doen? Thanks alvast ;)
 
Ik heb mijn witte model 3 nu al 4 maanden. Ook een leaseauto, die ik voor 5 jaar heb. Graag zou ik ook Chrome delete doen. Echter zou ik dit wel snel willen doen, aangezien ik nu nog tijd heb. De kits vanuit Amerika zullen niet binnen een maand binnenkomen vermoed ik. Iemand een andere optie/idee om dit toch nog in Mei te kunnen doen? Thanks alvast ;)
Chrome delete model 3