You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Begrijp echt niet wie hier in België of in Nederland zoiets wil kopen buiten louter om op te vallen.
Past in geen enkele ondergrondse parkeerplaats, in geen enkele standaard garage in huizen en manoeuvreer maar eens in onze kleine straatjes in dit ding.
Hummer 2.0, ze verkochten ook als zoete broodjes en je zag ze regelmatig in het straatbeeld.
Nu weet ik er in West-Vlaanderen er nog welgeteld 1 rijden, de rest zijn allemaal van de hand gedaan wegens compleet nutteloos, onhandig en niemand die zich nog omdraait als ze er ene zien rijden.
Toch helemaal niet belangrijk, koop je toch voor je eigen redenen...... een Performance 3 of S is ook compleet zinloos snel, wel leuk.
Begrijp echt niet wie hier in België of in Nederland zoiets wil kopen buiten louter om op te vallen.
Volgens mij is dit artikel hier nog niet gedeeld, interessant om te lezen!
Hij zal dan ook wel "grandchild-proof" zijn zeker.Het feit dat hij bullet proof is, is natuurlijk ook super praktisch met al die liquidaties tegenwoordig overal.
Post 129#
Post 129#
Hoe het zou zitten met dat repareer gebeuren had ik me ook wel afgevraagd. Is al een beetje een dingetje bij Tesla. Wordt dat bij de Cybertruck straks nog erger?Nadelen zijn er ook: bij schade is de integriteit van de structuur van belang, reparatie aan een unibody of exoskeleton is duurder.
Frame/ladder chassis en unibody is zat over te vinden, exoskeleton als auto body eigenlijk best weinig (alleen frames).
Dus hoop dat we daar wat meer inzicht in gaan krijgen, dat exoskeleton........
Ja, dat 'it grows on you' constateer ik ook bij mijzelf.Moet zeggen (en je leest het ook meer), it "grows on you" en de rest (niet alleen trucks) beginnen oud te lijken, apart.