Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

De Tesla Model S tourrally 2014

Datum voor de Tesla rally 2014


  • Total voters
    30
This site may earn commission on affiliate links.
leg er dan nog een extra kabeltje bij, ik heb de SC optie niet genomen:redface:
er zijn ook 'klassieke' laadpunten aan de AC, nu omgedoopt tot DC.
Zag ik net ook ( even koffie gedaan met Jean, nieuwe hangplek). Maar een chademo en een lolo. Heb je dus niet heel veel aan.

oeps:redface:, ik heb alleen de palen gezien, maar met de SC er vlak naast niet gaan kijken welk type....

Frank, desgevallend spreken we ergens af onderweg aan een laadpaal. Kan jij laden, en kan je het laatste stukje mee met mij.
 
Weer even een oude thread heractiveren!

Naar aanleiding van de eerste post van Daniel is er een klein committee gevormd dat zich met organisatie van deze rally/tourtocht bezig houdt. We hebben de eerste bespreking achter de rug, en hebben enkele taken verdeeld. We werken aan een site met meer informatie, en zijn intussen druk bezig met voorbereidingen.
Omdat het op vele vlakken handig is om een indruk te hebben van het aantal deelnemers, hebben we alvast een eenvoudig inschrijfformulier online gezet. Dit formulier en de meest belangrijke info vind je hier: www.e-rally.eu (op dit adres komt later de complete site).
Om logistieke redenen (opladen...) zullen we het aantal deelnemers bij veel belangstelling moeten beperken. Mocht je willen meerijden (en datum en prijs zijn geen probleem), meld je dan dus snel aan.

Meer info volgt, waarschijnlijk in januari. We zullen dan ook de sponsormogelijkheden bekend maken.
 
Ok, nu ik mijn eigen vraag lees voel ik me redelijk blond nu ;)
Punt wat ik wilde maken is waarom noem je het beestje niet bij zijn naam en zegt dat het een Tesla toertocht is? Ipv een specifieke accu/km eis.
Tja, wij kunnen er niks aan doen dat die andere merken zo achter blijven ;)
We willen het toch graag breder trekken dan alleen Tesla. Zou leuk zijn als er ook andere merken EV's aan deelnemen. Echter, de route zou wel heel beperkt worden als we rekening moeten houden met voertuigen die na 100 km al moeten opladen. Dat willen we dus niet, vandaar de eis. In praktijk zal het deelnemersveld in 2014 nog beperkt zijn tot Tesla's, maar hopelijk wordt dit een jaarlijks terugkerend evenement en wordt het in de toekomst meer divers.