Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Deurpaneel beschadigd

This site may earn commission on affiliate links.

watt

Power Member
May 6, 2019
483
289
NL
Gisterenmiddag kwam ik er achter dat er een streep (was een beetje plakkerig) aan het deurpaneel van de bestuurderskant zat.

Nu heb ik dit met sop zo goed als mogelijk proberen af te nemen maar de streep lijkt niet te verwijderen en dus een permanente beschadiging heeft. Heeft iemand een tip om het onderste deurpaneel te reinigen of om dit soort beschadigingen te repareren? Of wordt het toch een nieuw deurpaneel als het me teveel gaat storen? Zo ja, iemand een idee van de kosten van een nieuw deurpaneel?

Ter beeldvorming, hierbij een foto:
zjW+65CiQliQCW08jZoR1g.jpg
 
Gisterenmiddag kwam ik er achter dat er een streep (was een beetje plakkerig) aan het deurpaneel van de bestuurderskant zat.

Nu heb ik dit met sop zo goed als mogelijk proberen af te nemen maar de streep lijkt niet te verwijderen en dus een permanente beschadiging heeft. Heeft iemand een tip om het onderste deurpaneel te reinigen of om dit soort beschadigingen te repareren? Of wordt het toch een nieuw deurpaneel als het me teveel gaat storen? Zo ja, iemand een idee van de kosten van een nieuw deurpaneel?

Ter beeldvorming, hierbij een foto:
View attachment 419867
Probeer eens met wasbenzine.
 
Ja, klopt.

Wasbenzine is trouwens niet echt gezond om in te ademen. Zou ik zelf nooit steeds als eerste keus hanteren.
Het is gewoon een koolwaterstof, net als terpentine, sticker oplosser e.d. Natuurlijk moet je het niet omstandig gaan zitten opsnuiven. Bij een normaal benzinestation ruik je ook altijd de benzine. Als je het beperkt inademt is er niks aan de hand. Ik heb zelfs een knijpflesje wasbenzine en gebruik dat letterlijk dagelijks voor allerlei klusjes.
Thinner is een heel ander product en dat mijd ik als de pest.
 
Bedankt voor de reacties, ik zal voorzichtig eens wasbenzine of stickerverwijderaar proberen.
Dit segment van het deurpaneel is trouwens niet het (nep-)lederen deel maar gewoon het kunststof paneel.

Een witte plakkerige streep... Enig idee wat het is? Hoor wel eens dat mensen enorm opgewonden worden van een Tesla :))

Deze reactie had ik al zien aankomen ;) Laten we dat maar even in het midden houden :D
 
  • Funny
Reactions: Mad P***y