Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Voor alle deelnemers die voor de vrijdagnacht een familiekamer hebben geboekt het navolgende:
Gisteren is de verkoop van hotelkamers bij VdV via Eventbrite gesloten. Dat neemt niet weg dat je alsnog zelf een kamer kunt boeken echter niet tegen gereduceerd tarief.
Gisteren heb ik contact gehad met VdV om de definitieve reserveringen te maken en de kamers die voor ons geblocked waren weer vrij te gegeven.
Er blijken via Eventbrite 8 familiekamers te zijn geboekt. Deze hoeveelheid heeft vdV niet en de familiekamers die zij hebben zijn reeds geboekt.
Het alternatief met 4 personen is 2 comfort kamers. Kom je met 3 personen dan is een superior kamer met een extra bed beschikbaar.
Geef me even een PM svp als je een familiekamer hebt geboekt en wat je alternatieve voorkeur is. Dinsdag heb ik weer contact met VdV om de kamers definitief vast te leggen.
 
  • Funny
Reactions: gelden
Nog een oproep voor de E Rally.
Waar we ooit met 10 man met de organisatie van de E Rally zijn gestart zijn we nu nog met z'n drieën. Voor het voorwerk geen probleem echter tijdens het evenement zelf kunnen we wel wat hulp gebruiken. Denk hierbij aan parkeerassistentie bij de SuC, bemannen inschrijftafel, vullen goodybags en meer voorkomende karweitjes.
Wie helpt ons?
Alvast dank namens
Ton van Boven
Daniel Santurio
Sander Verschuur
 
Nog een oproep voor de E Rally.
Waar we ooit met 10 man met de organisatie van de E Rally zijn gestart zijn we nu nog met z'n drieën. Voor het voorwerk geen probleem echter tijdens het evenement zelf kunnen we wel wat hulp gebruiken. Denk hierbij aan parkeerassistentie bij de SuC, bemannen inschrijftafel, vullen goodybags en meer voorkomende karweitjes.
Wie helpt ons?
Alvast dank namens
Ton van Boven
Daniel Santurio
Sander Verschuur

Schrijf mij maar op de lijst. ;)
 
  • Like
Reactions: is3
Nog een oproep voor de E Rally.
Waar we ooit met 10 man met de organisatie van de E Rally zijn gestart zijn we nu nog met z'n drieën. Voor het voorwerk geen probleem echter tijdens het evenement zelf kunnen we wel wat hulp gebruiken. Denk hierbij aan parkeerassistentie bij de SuC, bemannen inschrijftafel, vullen goodybags en meer voorkomende karweitjes.
Wie helpt ons?
Alvast dank namens
Ton van Boven
Daniel Santurio
Sander Verschuur

Maat van mij heeft interesse, maar moet nog even kijken of hij geen conflicten heeft in zijn agenda (en die van zijn vriendin ;0 )
 
  • Like
Reactions: is3
Voor alle deelnemers die voor de vrijdagnacht een familiekamer hebben geboekt het navolgende:
Gisteren is de verkoop van hotelkamers bij VdV via Eventbrite gesloten. Dat neemt niet weg dat je alsnog zelf een kamer kunt boeken echter niet tegen gereduceerd tarief.
Gisteren heb ik contact gehad met VdV om de definitieve reserveringen te maken en de kamers die voor ons geblocked waren weer vrij te gegeven.
Er blijken via Eventbrite 8 familiekamers te zijn geboekt. Deze hoeveelheid heeft vdV niet en de familiekamers die zij hebben zijn reeds geboekt.
Het alternatief met 4 personen is 2 comfort kamers. Kom je met 3 personen dan is een superior kamer met een extra bed beschikbaar.
Geef me even een PM svp als je een familiekamer hebt geboekt en wat je alternatieve voorkeur is. Dinsdag heb ik weer contact met VdV om de kamers definitief vast te leggen.
Omdat ik geen reacties heb mogen ontvangen heb ik iedereen een persoonlijke mail gestuurd met het geboekte alternatief. Dit ter info.
 
  • Like
Reactions: CJA Hulskamp
In afwachting van reactie van @is3, is er iemand die een plekje over heeft die ik mag benutten om tijdens de rally foto's te maken zoals ik vorig jaar heb kunnen doen? Foto's worden dan ook gebruikt voor op de site en of social media.

Ik begreep van degene met wie ik vorig jaar meereed dat het gezellig was dus dat zal dot jaar ook wel weer lukken
Ik kom uit omgeving Dordrecht dus als ik eind van de dag weer in omgeving Dordrecht afgezet zou kunnen worden zou ik dat waarderen
 
Status
Not open for further replies.