Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
ik heb al twee dagen een probleem om foto's op het forum te krijgen. zowel via telefoon als via de pc. :mad:

top editie (weeral) Dus, hartelijk dank aan de organisatie.
Mijn tip voor de organisatie: bij de pylonen proef: echte poortjes maken ( of een viaduct zoals jullie dat zo mooi noemen.)
iedere keer zet ik een toptijd neer, maar ga ik door de adrenaline op het einde, in de mist en neem ik de verkeerde kant van de pylonen.:rolleyes:
 
  • Like
Reactions: is3 and Kuijp74
ik heb al twee dagen een probleem om foto's op het forum te krijgen. zowel via telefoon als via de pc. :mad:

top editie (weeral) Dus, hartelijk dank aan de organisatie.
Mijn tip voor de organisatie: bij de pylonen proef: echte poortjes maken ( of een viaduct zoals jullie dat zo mooi noemen.)
iedere keer zet ik een toptijd neer, maar ga ik door de adrenaline op het einde, in de mist en neem ik de verkeerde kant van de pylonen.:rolleyes:

Als zelfs ik het foutloos kan terwijl .. Gewoon instuderen ;P
 
  • Like
Reactions: Xfrank
AA87DE16-800D-40E6-AADE-6E5E96F1B6D6.jpeg
waar kan ik vinden dat we laatste zijn geworden? in de toerklasse?
 
  • Like
Reactions: Kuijp74
PS
Is er uitleg van die ridders en schurken?

De ridders spreken altijd de waarheid en worden gevraagd hoeveel ridders er op het eiland zijn zonder zichzelf mee te tellen. Er is 5 keer een 4 genoemd, wat ook klopt als 5 ridders de waarheid vertellen, zonder zichzelf mee te tellen.

PS. Ik heb de toezegging dat ik de X weer mee mag nemen volgend jaar. Ik ben er dus weer bij! (Net zo lang totdat ik eerste word hahaha)


Ow..... En dat schip...... Amai amai!!!!
 
  • Like
Reactions: Xfrank
De viaducten hadden wij helemaal mis, telden er maar 2 waar we onderdoor gingen.

En uiteraard de landsgrens, maar dit kwam mede doordat we het lijntje niet goed gedaan hadden en niet goed lezen van het raadsel.
 
Die R-1 is iedereen wel duidelijk.
Maar hoofdpijn daar blijft nog even voor het juiste antwoord met uitleg.

Die viaducten; 2. Waar waren al die andere (Nederlandse dan in ieder geval)??

Het schip&touwladder is echt schaamtevol lachen dat je echt even hebt zitten rekenen en dan beseft.......
 
Bedankt organisatoren!!!!
Een superfijne dag:)

Ik sluit me aan bij Frank: fantastisch georganiseerd weer en enorm vermakelijke en spannende (ja dat heb je als fanatieke deelnemer nou eenmaal) dag gehad!!

1 (positief opbouwende) opmerking voor de organisatie: volgens mij is het veel effectiever om het buffet al bij binnenkomst eerste deelnemer te openen. De wachtrijen zullen minimaal zijn ivm gespreide binnenkomst. Ik kan me herinneren van de tweede editie dat dit veel fijner was.

Verder kan ik het niet genoeg benadrukken: top gedaan organisatie!!
 
  • Like
Reactions: simonsmidt
De ridders spreken altijd de waarheid en worden gevraagd hoeveel ridders er op het eiland zijn zonder zichzelf mee te tellen. Er is 5 keer een 4 genoemd, wat ook klopt als 5 ridders de waarheid vertellen, zonder zichzelf mee te tellen.

PS. Ik heb de toezegging dat ik de X weer mee mag nemen volgend jaar. Ik ben er dus weer bij! (Net zo lang totdat ik eerste word hahaha)


Ow..... En dat schip...... Amai amai!!!!

Ik heb nog met de heren van Rally & Meer gesproken.
Volgens hen waren er 5 ridders. Omdat or door 5 personen 4 gezegd is.
Echter klopt dat antwoord niet, want er is ook door een aantal 5 gezegd. En schurken mogen alleen maar liegen. En als er 5 ridders waren, liegen ze dus niet.
Conclusie antwoord is 0. Ze liegen allemaal.

En dat schip..... Voor de mensen die vorig jaar aan de Tesland Summer Rally meegedaan hebben. Die wisten hem vast wel. We hadden dezelfde vraag er inzitten))
 
  • Like
Reactions: RvdVen
En dat schip..... Voor de mensen die vorig jaar aan de Tesland Summer Rally meegedaan hebben. Die wisten hem vast wel. We hadden dezelfde vraag er inzitten))

Kijk, als sponsor krijg je ook wat terug, ondere andere makkelijke raadsels.

Bij deze mijn tip aan alle deelnemers mét een eigen zaak : sponsor volgend jaar ook deze unieke rally, en je zal je klassement verbeteren.
 
  • Like
Reactions: herb_k
Status
Not open for further replies.