Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Hmm als ik met 100% thuis vertrek kom ik met 64% aan in Dordrecht. Weet niet of dat genoeg is met een S 75. Ik weet dat ik laden in Dordrecht zaterdagochtend moet vermijden, maar Oosterhout zal ook druk zijn verwacht ik? Volgend jaar naar Breukelen?
 
Hmm als ik met 100% thuis vertrek kom ik met 64% aan in Dordrecht. Weet niet of dat genoeg is met een S 75. Ik weet dat ik laden in Dordrecht zaterdagochtend moet vermijden, maar Oosterhout zal ook druk zijn verwacht ik? Volgend jaar naar Breukelen?
Volgend jaar is nog een verrassing.....wordt bekend gemaakt zaterdag na de veiling. En je kunt heus nog wel wat bijladen in Dordrecht hoor. Kom op tijd is het advies ;)
 
  • Like
Reactions: SeBsZ
Hmm als ik met 100% thuis vertrek kom ik met 64% aan in Dordrecht. Weet niet of dat genoeg is met een S 75. Ik weet dat ik laden in Dordrecht zaterdagochtend moet vermijden, maar Oosterhout zal ook druk zijn verwacht ik? Volgend jaar naar Breukelen?

Ik weet niet waar je vandaan komt, maar ik laad onderweg nog even de accu vol in Vuren. Als je één plaatsje daar vrij laat ben ik tevreden.
 
Hmm als ik met 100% thuis vertrek kom ik met 64% aan in Dordrecht. Weet niet of dat genoeg is met een S 75. Ik weet dat ik laden in Dordrecht zaterdagochtend moet vermijden, maar Oosterhout zal ook druk zijn verwacht ik? Volgend jaar naar Breukelen?
De afgelopen 4 keer is het elke keer goed gekomen dat iedereen voldoende heeft kunnen bijladen. Mocht je echt zeker willen zijn, kom dan nog een uurtje vroeger (als er 30 auto's 15 min van te voren komen dan is dat idd een probleem). Belangrijkste is dat de mensen even bij de auto blijven als ze maar kort hoeven te laden, zodat ze zodra het vol loopt en er voldoende geladen is plaats gemaakt kan worden.... Ik kan me 1 keer herinneren dat iemand doodleuk naar de briefing ging met accu op 98% geladen.... dan is dat idd zonde van dat half uur waarin nog een paar anderen een stukje hadden kunnen bijladen....
 
De afgelopen 4 keer is het elke keer goed gekomen dat iedereen voldoende heeft kunnen bijladen. Mocht je echt zeker willen zijn, kom dan nog een uurtje vroeger (als er 30 auto's 15 min van te voren komen dan is dat idd een probleem). Belangrijkste is dat de mensen even bij de auto blijven als ze maar kort hoeven te laden, zodat ze zodra het vol loopt en er voldoende geladen is plaats gemaakt kan worden.... Ik kan me 1 keer herinneren dat iemand doodleuk naar de briefing ging met accu op 98% geladen.... dan is dat idd zonde van dat half uur waarin nog een paar anderen een stukje hadden kunnen bijladen....
Ah, kijk John gaat ons dit jaar weer assisteren bij het laden :D
 
  • Like
Reactions: PaulW5
In afwachting van reactie van @is3, is er iemand die een plekje over heeft die ik mag benutten om tijdens de rally foto's te maken zoals ik vorig jaar heb kunnen doen? Foto's worden dan ook gebruikt voor op de site en of social media.

Ik begreep van degene met wie ik vorig jaar meereed dat het gezellig was dus dat zal dot jaar ook wel weer lukken
Ik kom uit omgeving Dordrecht dus als ik eind van de dag weer in omgeving Dordrecht afgezet zou kunnen worden zou ik dat waarderen

Je kan met mij meerijden. Ik stuur je een pm
 
Status
Not open for further replies.