Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E-Rally 2018: de lustrum editie!

This site may earn commission on affiliate links.
Status
Not open for further replies.
Gezien degene met wie ik mee kon rijden de E-Rally overslaat dit jaar, wie heeft er nog een plekje over die ik mag benutten om tijdens de rally foto's te maken zoals ik vorig jaar heb kunnen doen? Foto's worden dan ook gebruikt voor op de site en of social media.

Ik begreep van degene met wie ik vorig jaar meereed dat het gezellig was dus dat zal dot jaar ook wel weer lukken
Ik kom uit omgeving Dordrecht dus als ik eind van de dag weer in omgeving Dordrecht afgezet zou kunnen worden zou ik dat waarden.
 
Gezien degene met wie ik mee kon rijden de E-Rally overslaat dit jaar, wie heeft er nog een plekje over die ik mag benutten om tijdens de rally foto's te maken zoals ik vorig jaar heb kunnen doen? Foto's worden dan ook gebruikt voor op de site en of social media.

Ik begreep van degene met wie ik vorig jaar meereed dat het gezellig was dus dat zal dot jaar ook wel weer lukken
Ik kom uit omgeving Dordrecht dus als ik eind van de dag weer in omgeving Dordrecht afgezet zou kunnen worden zou ik dat waarden.

Was niet gelukt met Paul? Zie post 112: E-Rally 2018: de lustrum editie!
 
Eindelijk doen wij ook eens mee.
In de kwalificatie hebben we alvast gefaald, gezien de startlijst.
Starten nog net voor de bezemwagen.

We hebben er alle vertrouwen in dat we morgen niet geheel dezelfde route rijden als jullie.
Lunch zien we wel; indien toch op de juiste plaats zijn we minimaal toch vast te laat.
Tilburg weten we te vinden.
 
Last edited:
  • Like
Reactions: S-19910
20180602_092706.jpg
 
Toen ik vanavond bij de prijsuitreiking die uitleg van Rally en meer beluisterde dacht ik even....volgend jaar toerklasse. Gewoon voor spek en bonen meedoen, genieten van de mooie huizen langs de route en wat kan mij het schelen of het een tunnel, een brug, een viaduct of een ononderbroken onverharde weg is. Liever dat dan met een microscoop de kaart bestuderen of ik nog ergens een lusje gemist heb.
Maar dan kom ik zojuist thuis en zie de uitslag in een WhatsApp groep, en blijken we toch weer 8e te zijn geworden terwijl we op een gegeven moment zelfs meer bezig waren met de vogelhuisjesfoto's van de rally voor de kinderen dan ons nog erg te bekommeren om ons eigen klassement. Kortom, niks toerklasse volgend jaar! 25 mei 2019 gaat het mes weer tussen de tanden en dan is er geen parasol meer waar ik geen letters onder ontdek en al moet ik naar Venetie zelf rijden om het juiste bordje te vinden, ik moet en ik zal!

Organisatie weer enorm bedankt. Niet alleen steken jullie er ontzettend veel tijd in, het gaat ook nog ten koste van je eigen deelname aan het evenement. En Herbert bedankt voor het sponsoren!
 
Status
Not open for further replies.