Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E Rally 2019: Editie nummer 6!

This site may earn commission on affiliate links.
Het was jaren geleden dat ik nog zo enthousiast was om een tankstation te zien.:p
Binnen een aantal jaar kunnen we daar zulke plaatjes schieten.
20190526_145148.jpg
 
tankstations :
Als Total Bergeijk wordt geteld, moet Avia Knegsel dan ook niet geteld worden ?;)

upload_2019-5-26_21-56-28.png


PS :liever niet, want wij hadden er (ook) 8 geteld - maar dan wel andere : Avia wél en Total niet, want die kan je niet bereiken via de juiste route.



Screen Shot 05-26-19 at 10.00 PM.PNG




(Toch super hoe de E-rally blijft leven, ook na afloop !:p )
 
  • Funny
Reactions: job-lek
Pfff, gelukkig is er de privacy wetgeving waardoor niemand kan weten dat wij startnummer 17 hadden.

Geen letters gezien (nul dus) en paaltje ging heel goed, tot ik die laatste cm ook wilde.
Heb denk ik wel ik het record; hoe langzaam kan je het paaltje laten vallen
 
Last edited:
tankstations :
Als Total Bergeijk wordt geteld, moet Avia Knegsel dan ook niet geteld worden ?;)

View attachment 412256

PS :liever niet, want wij hadden er (ook) 8 geteld - maar dan wel andere : Avia wél en Total niet, want die kan je niet bereiken via de juiste route.



View attachment 412258
Als we het toch over het aantal tankstations LANGS DE ROUTE hebben: langs de route betekent in de richting die je rijdt, dan tel je dus niet de stations die aan de linkerkant staan.:rolleyes: Dan komen we op 5...
 
Foto's van mijn kant staan online. Vandaag en morgen worden er nog een aantal foto's toegevoegd.
Kijk al weer uit naar volgend jaar :)

E-Rally 2019
Leuk! Goed bezig. Het zijn mooie foto's geworden en ik snap (als partner van een professioneel fotograaf) heel goed dat men deze foto's niet mag downloaden. Wellicht goed om je watermerk prominenter te maken. En kun je aangeven op welke wijze mensen wel gebruik mogen maken van de foto's? Tegen betaling of naamsvermelding of .... ?