Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

E Rally 2019: Editie nummer 6!

This site may earn commission on affiliate links.
Ik zal ook dit jaar weer aanwezig zijn als fotograaf. Foto van mij stond dit jaar op de flyer, waar eerder over gesproken is. Hopelijk kan ik weer nieuw materiaal schieten voor de volgende editie :)

Mocht er iemand zijn die nog een plekje over heeft, hoor ik het graag (ik heb al 2x mee gereden dus ik kan ingezet worden als joker ;-) )

Je mag met ons mee, maar ik hoef echt niet op de foto. ;)
 
  • Like
Reactions: gelden
Wacht? Huh ik heb een paar maanden geleden via FB aan gegeven dat ik als fotograaf mee zou willen. Hier werd op gereageert via een PM dat jullie hier erg blij mee waren. Vorige week vroeg ik met wie ik eventueel mee kon rijden (op reply van de zelfde PM) en daar werd vandaag dit op geandwoord: "Is op het forum gereageerd he, Dus ik zou contact opnemen met ze."

Dus vandaar mij n reactie
 
Wacht? Huh ik heb een paar maanden geleden via FB aan gegeven dat ik als fotograaf mee zou willen. Hier werd op gereageert via een PM dat jullie hier erg blij mee waren. Vorige week vroeg ik met wie ik eventueel mee kon rijden (op reply van de zelfde PM) en daar werd vandaag dit op geandwoord: "Is op het forum gereageerd he, Dus ik zou contact opnemen met ze."

Dus vandaar mij n reactie
Dan snap ik het. Maar wij wisten je forum naam (net nieuw?) niet. En aangezien er twee fotografen tegelijk met een soortgelijke vraag kwamen was er wat verwarring.
Zoals inmiddels afgestemd: plaats aub zelf nog even een oproep hier.
 
Fijn dat ik nogsteeds welkom ben. PS mijn naam is Maikel de bakker en ik heb al verschilende e-rally's gefotografeerd. En werd dus op.. welkom geheten:

26 FEB 2019, 21:45
11084262_497699513711225_2331711390275300033_n.png

Nou, dat was snel en unaniem. Je bent van harte welkom om te komen helpen en foto’s te maken. We hebben helaas geen budget (light versie). Volgens John is dat ook helemaal niet je doel. Dus.... van harte welkom

Maar nu heb ik nog geen vervoer van Tilburg naar Eindhoven en terug. ^.- Hopelijk wil iemand ons ophalen zodat we dit jaar weer prachtig kunnen vastleggen voor toekomstige evenementen te promoten. <3

PS Ik zag dat we uitgebreid naar sponsoren aan het zoeken zijn. Ik heb Rituals, Ledub, De Efteling, De Regio Bank en Energie Direct gepord in de hoop dat ze interessen hebben. Dit zijn namelijk wel merken waarvan ik denk dat deze veel aansluiting bij de bezoekers zullen hebben. Regio Bank toonde intresse. Het werd hogerop neergelegt.. Hebben jullie hier nog iets van vernomen? Of uberaubt iets van de andere?

Ook dacht ik er aan (gezien ik ook nog wel eens product fotografie doe) is het niet een idee om ook nog wat foto's met de producten van de sponsoren te maken met wat elektrische voertuigen met de E-Rally logo erbij te maken? (dit kun je het beste even los van de dag doen)