Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EAP voor Model 3: gratis proefperiode & gereduceerd tarief

This site may earn commission on affiliate links.
Zojuist dit mailtje ontvangen

EAP-model3.jpg


Dus niet alleen zal EAP door RDW goedgekeurd zijn, de proefperiode aanbieding van €5800,- ipv €7400,- geldt ook voor Model 3, niet alleen voor S/X. Dit zie je als je doorklikt op de link in de mail.

Goed nieuws dus voor de bijtelling-bespaarders onder ons!
 
Zojuist dit mailtje ontvangen

View attachment 375451

Dus niet alleen zal EAP door RDW goedgekeurd zijn, de proefperiode aanbieding van €5800,- ipv €7400,- geldt ook voor Model 3, niet alleen voor S/X. Dit zie je als je doorklikt op de link in de mail.

Goed nieuws dus voor de bijtelling-bespaarders onder ons!

Ik heb de mail nog niet gehad.
Je kunt het niet uitstellen toch? Zou het het liefste tijdens een vakantie uitproberen.
 
Kredietlimiet is per persoon verschillend. Zakelijk staat ie bij mij op 10.000,-. Prive heb ik volgens mij maar 1200,-.
Ik doe even de aanname dat je net als bij je bankrekening dat limiet wel voor 1x kunt verhogen als je de creditcard maatschappij belt.

Mogelijk verlangen ze dan wel bijstorting op voorhand (zodat je niet opnieuw een kredietcheck door hoeft). Dus bv. 5k overmaken naar je creditcardmaatschappij, zodat je tegoed dan 5000 + 1200 = 6200 is.
 
Ik heb ook nog steeds een limiet van €1000 op m’n creditcard (nooit veranderd na m’n studententijd...) dus hoop dat er ook andere betaalopties zijn. Maar misschien is het ook mogelijk een bedrag te storten op de creditcard waardoor de bestedingslimiet hoger wordt. Weet iemand dat?
 
Zojuist dit mailtje ontvangen

Dus niet alleen zal EAP door RDW goedgekeurd zijn, de proefperiode aanbieding van €5800,- ipv €7400,- geldt ook voor Model 3, niet alleen voor S/X.

Goed nieuws dat de proefperiode ook geldt voor bijtellingbespaarder :)

Maar of de EAP is goedgekeurd? Lijkt me dat ergens in het systeem dit automatisch gaat, met trigger op X uur na overdracht. Nog maar even afwachten of het dadelijk daadwerkelijk zo is...