You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die optie heb ik niet, wel "Tolwegen vermijden"...
Bedoel je dat hij terug de autosnelweg op wil ondanks het plaatsen van tussenpunten, dan heb je te weinig tussenpunten gezet. Inderdaad verre van optimaal, maar het is wat het is op dit ogenblik.
Een andere optie is een beetje meer en langer naar Spanje trekken, dan heb je na enkele keren de navigatie niet meer nodig
Is dat via Tesla app of de auto?Laadpalen in de buurt van Torre del Mar
Is dat via Tesla app of de auto?
Laadpalen vinden is het probleem niet, ik heb de ShellRecharge Card en App of eventueel de ABRP
Het verwonderde mij gewoon dat deze laadpalen niet in de Tesla Nav te vinden zijn.
Ja, hij gaf ook Endesa laders aan maar geen enkele in Torre Del Mar en daar zijn er trouwens nog nen hoop die hij niet aangeeft bij het Shopping Center El Ingenio..Dat kijk ik seffens even na. Heb je de juiste "bliksems" aangeduid in de nav, zodat "alle" laadpalen zichtbaar zijn?
Ja, hij gaf ook Endesa laders aan maar geen enkele in Torre Del Mar en daar zijn er trouwens nog nen hoop die hij niet aangeeft bij het Shopping Center El Ingenio..
Is inderdaad hoe het omschreven wordt. Bovenop succesvolle ladingen moet de lader ook regelmatig gebruikt worden, of deze zou verdwijnen.Was er niet een regel dat thirdparty aanbieders/lokaties minimaal een xx betrouwbaarheid moesten hebben gedurende een periode om opgenomen te worden in de Tesla navigatie?
Dan moet het toch mogelijk zijn om die te zoeken via de adresbalk van de navigatie ipv via de ‘laadpalen’ knop. De adresbalk gebruikt de search van google maps.Dat is gewoon via GoogleMaps, die ook bereikbaar is via je browser in de wagen.
Dan moet het toch mogelijk zijn om die te zoeken via de adresbalk van de navigatie ipv via de ‘laadpalen’ knop.
Toevallig een week geleden vrijwel hetzelfde traject gedaan. (Niet met een Tesla, maar plof BMW). Ik was te lui om uit te zoeken waar in de navigatie je "snelwegen vermijden" in kon stellen, dus elke keer dat hij aangaf dat ik linksaf naar de snelweg moest, volg je gewoon de kustweg en na een paar minuten stuurt hij je over de kustweg naar de volgende oprit van de snelweg en daar doe je hetzelfde. Dus ja, het zou zo langzamerhand handig zijn als die optie in de Tesla navigatie komt, maar met een beetje eigenwijzigheid kom je een heel eind.Bon, mannen en vrouwen, ik constateer maar he, niemand hoeft zich aangevallen te voelen
Ik ben nog altijd meer dan happy met mijn Tesla maar perfectie bestaat niet en dat mag ook gezegd zijn (vind ik)
Betreft "Autosnelwegen vermijden": Deze morgen uitstapje Torre Del Mar. Heen autosnelweg en terug naar "huis" via de kustweg, een 25km. Tussenpunt gezet, na tussenpunt wil hij me terug op de autosnelweg zetten, op dat stuk heb ik uiteindelijk 3 tussenpunten moeten zetten. Nee, niet handig. Ik ben het gewoon van onze vorige auto's, vermijd autosnelwegen = mooi de RN volgen. Moet kunnen. Pittoreske wegeltjes zoeken en volgen zal ik wel plotten op de kaart maar dat is iets anders.
Laden dan, ik herinnerde mij van vorig jaar een ondergrondse garage met veel laadplaatsen van Endesa. Het is markt vandaag in Torre Del Mar dus parkeerplaatsen zijn iets moeilijker te vinden. Laadplaatsen meestal vrij dus, ik zoek in de Nav naar laadplaatsen in de buurt om niet te moeten zoeken naar die ondergrondse (was er nog maar 1x geweest). Hij vindt niets in mijn buurt hoewel hij Endesa laders voorstelt in andere steden? Ik weet zeker dat ze er al een tijdje zijn en het zijn er minstens 12 met ook een snellader ertussen. Dat een parking met 1 laadpaal niet opgenomen is kan ik begrijpen maar dit is toch een belangrijke volgens mij. SuC in deze streek enkel in Malaga of Granada btw.
View attachment 1030230
Zie dit voor 'continuous autopilot'Dat het automatisch sturen uitvalt telkens je inhaalt is ook niet geweldig. In België, voor kortere trajecten vond ik het niet zo een punt. Maar als je uren cruist en je gebruikt het is het wel vervelend of je moet continue links blijven rijden maar aan 110km/h is ook dat geen optie. Zolang er niemand voor je is, z a l i g.
Nu lijkt het wel alsof ik niet weet hoe ik een kustweg moet volgen Mijn job hield anders nogal wat navigeren in hoorToevallig een week geleden vrijwel hetzelfde traject gedaan. (Niet met een Tesla, maar plof BMW). Ik was te lui om uit te zoeken waar in de navigatie je "snelwegen vermijden" in kon stellen, dus elke keer dat hij aangaf dat ik linksaf naar de snelweg moest, volg je gewoon de kustweg en na een paar minuten stuurt hij je over de kustweg naar de volgende oprit van de snelweg en daar doe je hetzelfde. Dus ja, het zou zo langzamerhand handig zijn als die optie in de Tesla navigatie komt, maar met een beetje eigenwijzigheid kom je een heel eind.
Nu lijkt het wel alsof ik niet weet hoe ik een kustweg moet volgen Mijn job hield anders nogal wat navigeren in hoor
Herkenbaar. Met de wintersport 2 audi etrons gehad de te gast waren en de kabel van links pakten. Een werd er door zijn zoon op gewezen toen hij terug kwam omdat ik voeterend naar de andere kant moest rijden.We hadden ook altijd vrije plaatsen genoeg (buiten seizoen) Toch heb ik me een beetje geërgerd aan een (Duitse) Kona die door zijn onhandige laadpoort zo maar eventjes 2 Tesla laadplaatsen bezet omdat anders de kabel niet lang genoeg is. Terwijl er naast de SuC nog een hoop Endesa laadplaatsen vrij waren. Kan me inbeelden dat dit gedrag in het hoogseizoen voor vuurwerk kan zorgen.
Je moet daarvoor zo ver niet gaan hoor. Deze bestemming is niet bereikbaar langs de normale weg door wegenwerken, maar is nog perfect bereikbaar langs de kerkvoetweg.Dit is ook een specialleke. Bestemming (witte speld) is gekend want het adres staat in de navigatie, de weg ernaartoe is duidelijk zichtbaar op de kaart toch stuurt hij mij ergens ten velde en daar stopt de navigatie in het niets. Zoals je ziet springt de blauwe route zelfs niet op de weg waar ik op zit om mij naar mijn bestemming te brengen..
Het lijkt alsof de blauwe route begint aan het kruispunt met de haarspeldbocht maar dat was niet zo, het was eerst blauw tot onderaan maar dat stuk verdween toen ik rechts afsloeg. Gelukkig ken ik de weg in de wirwar van straatjes hier. Doet hij hier op dat stuk altijd trouwens.
View attachment 1038267
Ergens zal er een kapot zijn waardoor geïnterpreteerd wordt dat dit de dichtst haalbare locatie is.Ok, maar hier is geen sprake van werken en het zijn 2 evenwaardige straten, bestemming zit in de nav, waarom ergens anders naartoe leiden?
Trouwens, een massa aan kronkelige, smalle weggetjes die soms dan nog plots stoppen of over gaan in pistes hier in het hinterland...
Als je daar ergens moet zijn waar je toch niet zo bekend bent, wordt het toch wat moeilijker vissen..
We geraken wel waar we moeten zijn hoor, ik deel het gewoon even.