Wie van jullie gebruikt een elektrische installatie op slechts 1 fase om zijn Tesla thuis op te laden?
Ik woon dus op de buiten waardoor het niet mogelijk was om drie fasen te verkrijgen destijds toen ik bouwde.
Nu hebben ze onlangs alles vernieuwd en kan ik wel verzwaren naar drie fasen.
De grondkabel is erop voorzien maar bovenop de 800 euro om mijn installatie aan te passen komt er nog 1500 aansluitkosten en een verhoging van mijn maandelijks tarief van 20 euro bij. Ik heb dan nog geen laadpaal maar enkel een rode stekker. Nu rij ik maar 100 km per dag gemiddeld en zal mijn Tesla binnen staan om op te laden. Ik vraag mij dus af of het eigenlijk wel nodig is om mijn installatie aan te passen.
Als jullie met 1 fase opladen, welke stopcontact gebruiken jullie ( blauwe denk ik ) en is het doenbaar wat de laadtijd betreft?
Ik woon dus op de buiten waardoor het niet mogelijk was om drie fasen te verkrijgen destijds toen ik bouwde.
Nu hebben ze onlangs alles vernieuwd en kan ik wel verzwaren naar drie fasen.
De grondkabel is erop voorzien maar bovenop de 800 euro om mijn installatie aan te passen komt er nog 1500 aansluitkosten en een verhoging van mijn maandelijks tarief van 20 euro bij. Ik heb dan nog geen laadpaal maar enkel een rode stekker. Nu rij ik maar 100 km per dag gemiddeld en zal mijn Tesla binnen staan om op te laden. Ik vraag mij dus af of het eigenlijk wel nodig is om mijn installatie aan te passen.
Als jullie met 1 fase opladen, welke stopcontact gebruiken jullie ( blauwe denk ik ) en is het doenbaar wat de laadtijd betreft?