Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elektrische step

This site may earn commission on affiliate links.
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een elektrische step om altijd in de wagen te hebben liggen. Lijkt me super makkelijk als het laadpunt net een kilometer of enkele kilometer verwijderd is van waar je moet zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks
 
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een elektrische step om altijd in de wagen te hebben liggen. Lijkt me super makkelijk als het laadpunt net een kilometer of enkele kilometer verwijderd is van waar je moet zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks

Carl plaatste al recent info over electrische step in een ander topic.

Bolt Smart scooter (Teslaatje op 2 wieltjes) - Page 3
 
Ja maar dat is 1 type en niet echt wat ik zoek. Idealiter iets wat in de frunk kan en zeer klein is. De Bolt lijkt me te groot.

Wat ik op dat ander draadje voorstelde was niet die Bolt maar een wel een e-step die ik nu al vier maanden gebruik. Gaat echt wel makkelijk in de frunk (zelfs met een D, zie ander draadje). Weegt 11 kg of zoiets, en het plooien/ontplooien is een kwestie van seconden. Wordt ook meteen een gespreksonderwerp als je dit binnenbrengt bij cliënten. Gewoon eens uittesten zou ik zeggen!
IMG_Ltrott0740.jpg
 
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar een elektrische step om altijd in de wagen te hebben liggen. Lijkt me super makkelijk als het laadpunt net een kilometer of enkele kilometer verwijderd is van waar je moet zijn. Heeft iemand hier ervaring mee?

Thanks

Als ik er momenteel een zou kopen, in dit geval bestellen, zou ik zeker voor deze gaan, omwille van de snelheid, rijbereik, comfort (luchtbanden), design, ... Euh denk zelfs dat ik hem ga bestellen :redface:

http://www.my-egret.com/en/home/egret-ten-147.html
 
Als ik er momenteel een zou kopen, in dit geval bestellen, zou ik zeker voor deze gaan, omwille van de snelheid, rijbereik, comfort (luchtbanden), design, ... Euh denk zelfs dat ik hem ga bestellen :redface:

http://www.my-egret.com/en/home/egret-ten-147.html

Gaaf ding. Al vaak naar zoiets gekeken. Vind ook de GoCycle prachtig maar vrees dat ik ze nauwelijks zal gebruiken.
 
Gaaf ding. Al vaak naar zoiets gekeken. Vind ook de GoCycle prachtig maar vrees dat ik ze nauwelijks zal gebruiken.
Precies datzelfde heb ik ook. Komende zomer weer richting Zuid Frankrijk met een overnachting in Beaune. Op zich kan ik dan wel een e-step meenemen, gezin op terras afzetten, naar SuC rijden, naar het centrum met de e-step, hapje eten, met e-step naar SuC en terugrijden om gezin op te halen.

Maar gezien de locatie van de SuC schat ik in dat het slechts een wandeling van 15-20 minuten is tot het centrum. Daar wil ik eigenlijk niet de ruimte voor opofferen.

Dagelijkse commuting ga ik hem ook niet gebruiken, in de Randstad kom ik niet voor zaken, dus wordt het weer een € 1.600,- euro speeltje voor mijn 7-jarige zoon. Beetje zonde van het geld.

En toch betrap ik mijzelf elke keer op kijken naar dergelijke "oplossingen", waarvoor ik nog geen probleem heb gevonden. Techniek blijft toch een zwakte voor mij.
 
Ik heb een Gotway Electric unicycle steeds in mijn frunk zitten.
Gekocht via blog.wheel.lu maar ik denk dat zij dit nu niet meer verkopen.
Ik kan wel eens een demo geven aan de supercharger in Gent.
Wel een paar uurtjes oefenen, en dan ben je ermee weg...
 
Ik heb intussen contact met de importeur van Egret en hij heeft 3 edities die hij wil laten testen... misschien zijn er wel meer mensen die dit interesseren? Dan kunnen we ergens centraal afspreken en de prijs drukken met een samenaankoop?
 
Precies datzelfde heb ik ook. Komende zomer weer richting Zuid Frankrijk met een overnachting in Beaune. Op zich kan ik dan wel een e-step meenemen, gezin op terras afzetten, naar SuC rijden, naar het centrum met de e-step, hapje eten, met e-step naar SuC en terugrijden om gezin op te halen.

Maar gezien de locatie van de SuC schat ik in dat het slechts een wandeling van 15-20 minuten is tot het centrum. Daar wil ik eigenlijk niet de ruimte voor opofferen.

Dagelijkse commuting ga ik hem ook niet gebruiken, in de Randstad kom ik niet voor zaken, dus wordt het weer een € 1.600,- euro speeltje voor mijn 7-jarige zoon. Beetje zonde van het geld.

En toch betrap ik mijzelf elke keer op kijken naar dergelijke "oplossingen", waarvoor ik nog geen probleem heb gevonden. Techniek blijft toch een zwakte voor mij.

Het centrum van Beaune is inderdaad maar een kwartiertje lopen vanaf de SuC. En aan de rondweg om de stadsmuren zitten ook een paar goede restaurants, daar ben je helemaal binnen 10 minuten.