Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Elon Bear across Europe (and beyond)

This site may earn commission on affiliate links.
Help, my friends are in prison.
20171030_171313.jpg

Again SuC Nossen.
20171030_171423.jpg
 
Where does this all end ? :confused:
Dirk en Frank, ik heb ze nu wel door, hebben Elon Bear in het leven geroepen om een goede smoes te hebben om letterlijk eindeloos in de Tesla te kunnen rijden. Het maakt eigenlijk niet uit waar naar toe. Ik ken de mannen persoonlijk, dus tegenspreken heeft geen zin. :D

Edit: De bevestiging volgt binnen een minuut door de like van Elon Bear's geestelijk vader Frank.
Ga zo door mannen, ook ik vermaak me er kostelijk mee.:)
 
Dirk en Frank, ik heb ze nu wel door, hebben Elon Bear in het leven geroepen om een goede smoes te hebben om letterlijk eindeloos in de Tesla te kunnen rijden. Het maakt eigenlijk niet uit waar naar toe. Ik ken de mannen persoonlijk, dus tegenspreken heeft geen zin. :D

Edit: De bevestiging volgt binnen een minuut door de like van Elon Bear's geestelijk vader Frank.
Ga zo door mannen, ook ik vermaak me er kostelijk mee.:)
Volgende keer willen we mee :D
 
  • Like
Reactions: E. Bear
Volgende keer willen we mee :D
Weet waar je aan begint Sander. Die mannen staan om 06.00 uur op, ontbijten snel en zijn om 07.00 uur, iedereen ligt dan nog in zijn berenhol, on the road. En als de Model S niet spik en span is, wordt de beer in de mannen wakker gemaakt en maken ze de auto ook nog smetteloos schoon. Aan het eind van de dag hebben ze zeker twee keer zoveel kilometers gereden als alle anderen. Ze zijn dan, ik heb het dan over onze roadtrip door Scandinavië nu twee jaar geleden, op twee keer zoveel bezienswaardige locaties geweest.
Je houdt die 'heren van stand', gewoon niet bij ;)
 
Wim, veel van mijn posts (ook vandaag!) zijn van voor 6.00h 's -morgens. Ook in de weekenden. 5.30 uur op en 7.00 uur in de touwen is voor mij dagelijkse kost.
En Dirk en een wagen kuisen...............breek me de bek niet open :p. Ik durf de uitdaging wel aan o_O
 
Last edited:
  • Like
  • Funny
Reactions: Wim S. and S-19910