Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Ervaringen kofferfietsdrager voor Model S

This site may earn commission on affiliate links.
Ik ben op zoek naar een kofferfietsdrager voor een Model S. Ik vrees wat voor het gemak met monteren/demonteren. Ik neem aan dat je niet in de koffer kan zonder de fietsdrager helemaal te demonteren? Of heb ik het mis?

Zelf ben ik van België, dus liefst modellen die hier beschikbaar zijn.
 

maar je kunt ook overwegen een trekhaak (alleen voor gebruik fietsendrager) te laten monteren. Dat is de optie die ik heb gekozen voor onze MS uit 2015 en ook de huidige 2019 MS.
 

maar je kunt ook overwegen een trekhaak (alleen voor gebruik fietsendrager) te laten monteren. Dat is de optie die ik heb gekozen voor onze MS uit 2015 en ook de huidige 2019 MS.
Mag ik vragen waar je de trekhaak hebt laten monteren. Een van de trekhaakcentra? Wij overwegen ook een trekhaak voor de fietsen op de S te laten monteren.
 
Mag ik vragen waar je de trekhaak hebt laten monteren. Een van de trekhaakcentra? Wij overwegen ook een trekhaak voor de fietsen op de S te laten monteren.
Bij Hoppenbouwers in Berkel-Enschot HOPPENBROUWERS MOTORS
 

maar je kunt ook overwegen een trekhaak (alleen voor gebruik fietsendrager) te laten monteren. Dat is de optie die ik heb gekozen voor onze MS uit 2015 en ook de huidige 2019 MS.
Het blijkt lastig om in de buurt (West-Vlaanderen - België) om iemand te vinden die dat wil plaatsen.