Inderdaad... dat scheelt weer 2x per dag inloggen en 1x per week in de wacht hangen. PR staat op 1"12u in de wacht trouwens
Vandaag 1.5 uur in dr wacht gestaan. Vervolgens nog niet geholpen...
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad... dat scheelt weer 2x per dag inloggen en 1x per week in de wacht hangen. PR staat op 1"12u in de wacht trouwens
Ja ik mailde altijd naar mijn contactpersoon en die belde altijd netjes terug naar mij. Soms wel een dag wachten maar toch. Nu heb ik van hem de contactgegevens gekregen van de persoon die de papieren moet regelen omdat hijzelf en vele collega's in verlof gaan of zijn. Ik zou je zijn gegevens wel geven maar hij is enkel in België actief.Ja, maar goed het gaat weer een stap verder zijn!
Ik word vanzelf doorgeschakeld naar Fernando, mijn 'Sales Advisor', als ik naar Tesla Delivery bel (na een uur in de wachtrij te staan). Hem hoef ik het probleem niet steeds opnieuw uit te leggen want hij herkent mij, pakt mijn bestellingen erbij en probeert me te helpen. Vrijdag sprak ik hem voor het laatst en hij leek 99% overtuigd dat ik binnen toen en een paar minuten VIN zou krijgen. Maar niet dus. Ben benieuwd wat zijn uitleg wordt als ik hem morgen bel.
Is dat zo? Waar mail je dan naartoe? Ik heb tot nu toe eigenlijk nog nooit antwoord gehad als ik e-mails stuur, deliverynl bijv. Zelfs e-mails naar Fernando werden niet beantwoord.
Fernando is tot eind augustus weg. Hij was mijn laatste hoop, aangezien hij wel eenmaal heeft gereageerd op een email
Ik probeerde net achter elkaar te bellen vanaf 9:00 en pas om 9:20 ging de wachtrij open en ik was na 5 minuten aan de beurt. Helaas was dat weer een niet zo nuttig gesprek... weer het standaard verhaal dat VIN's koppelen automatisch gaat, zij daar ook geen zicht op hebben en dat ik een berichtje krijg voor leverdatum en blablabla... uiterlijk eind September zou het moeten gebeuren. Wel vreemd dat Fernando claimde dat de lijst handmatig gekoppeld werd door iemand. Volgens mij lult ie maar wat zodat ik hoor wat ik wil horen.Huh, hoezo denk je dat? Hij zei mij vrijdag dat hij alleen maandag vrij was maar ik dinsdag (vandaag) weer kon bellen, zijn advies was om 9 uur. Dus ik ben nu aan het proberen te bellen..
En wat is hun verklaring voor het feit dat jouw auto veel langer op zich laat wachten dan die van anderen? Wit interieur kan inmiddels de reden niet meer zijn..Ik probeerde net achter elkaar te bellen vanaf 9:00 en pas om 9:20 ging de wachtrij open en ik was na 5 minuten aan de beurt. Helaas was dat weer een niet zo nuttig gesprek... weer het standaard verhaal dat VIN's koppelen automatisch gaat, zij daar ook geen zicht op hebben en dat ik een berichtje krijg voor leverdatum en blablabla... uiterlijk eind September zou het moeten gebeuren. Wel vreemd dat Fernando claimde dat de lijst handmatig gekoppeld werd door iemand. Volgens mij lult ie maar wat zodat ik hoor wat ik wil horen.
Tja daar hebben zij dus geen zicht op, volgens de persoon die ik net sprak. FrustrerendEn wat is hun verklaring voor het feit dat jouw auto veel langer op zich laat wachten dan die van anderen? Wit interieur kan inmiddels de reden niet meer zijn..
Huh, hoezo denk je dat? Hij zei mij vrijdag dat hij alleen maandag vrij was maar ik dinsdag (vandaag) weer kon bellen, zijn advies was om 9 uur. Dus ik ben nu aan het proberen te bellen..
Heb hem net gemaild en ik zie inderdaad dezelfde auto-reply.ik kreeg een autoreply dat hij tot 26 augustus afwezig is.
Ook mooi trouwens: als ik nu inlog, is mijn auto opeens blauw.
Vanochtend gebeld, en inderdaad dan heb je vrij snel iemand van Delivery aan de lijn. Ik moet nog even wachten totdat er een daadwerkelijk afleverdatum gepland is, dan pas kunnen ze deze indien nodig verzetten.Ik zou ze even bellen, dat werkt het beste. Anders plannen zij een datum in en dat móet je het binnen 7 dagen ophalen.
Dat was de reden waarom ik mijn Model 3 misliep in juni...
Maar het voordeel van nu is: er is geen einde-kwartaal stress. Mijn configuratie is beschikbaar via Inventory, dus ik ga er vanuit dat er op mijn Model minder druk is.
Klopt dit 'zonder VIN' lijstje nog wel? Of heeft een deel van de forumleden de lijst niet meer aangepast (te druk met rijden misschien)?
Krijg je daar ook mail van, of zie je dat per toeval?De eindfactuur staat bij ons nu in het account.
Nou, per toeval zou ik het niet noemen: elke dag even inloggenKrijg je daar ook mail van, of zie je dat per toeval?
Zo zie je maar weer, het is per medewerker anders...Vanochtend gebeld, en inderdaad dan heb je vrij snel iemand van Delivery aan de lijn. Ik moet nog even wachten totdat er een daadwerkelijk afleverdatum gepland is, dan pas kunnen ze deze indien nodig verzetten.
Ik zou denken, zet er een notitie bij dat een bepaalde periode sowieso niet kan, maar dat is misschien weer te makkelijk allemaal.
Tja daar hebben zij dus geen zicht op, volgens de persoon die ik net sprak. Frustrerend
Indien je x-aantal keer belt terwijl er meegedeeld werd dat de koppelingen (hoofdzakelijk) automatisch verlopen, dan kan ik mij inbeelden dat het soms averechts werkt...
Ofwel geduldig afwachten tot de leveringsdatum vermeld in jouw account, ofwel een M3 uit de inventory bestellen.