Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

EV parkeerplaats(en) in gebruik door ICE of goed gehandhaafd? Acties?

This site may earn commission on affiliate links.
Ik heb gisteren het "geval" Nivelles nog eens besproken met Lasse van Tesla (Luxemburg). Hij stelde dat je de politie kan bellen indien je niet kan laden en er ICEs in de stalls staan. De politie zou dan opdracht geven tot slepen.
Ben je ook weer 30 minuten minstens verder, ze zouden er beter aan doen om uitleg te geven middels een infobord met waarschuwingen erop dat er geen waarschuwingen gegeven worden, maar gelijkt bekeuring + gesleept. Als ze dan de eerste 2 weken intensief handhaven, moet je eens opletten...Eigenlijk toch te gek voor woorden? Moeten wij gaan bellen om te slepen.. Geeft ook nog eens dilemma. Zelf vind je dat ook niet zo prettig, en sta je daar straks te wachten met de kans dat de hork al weg is, of dat de hork aankomt terwijl jij staat te laden. Zit je aan de koffie en heeft de hork zijn ongenoegen geuit op jouw auto....want JIJ hebt waarschijnlijk gebeld. want kan niet anders... Als er du een boord staat met wegsleepregeling, zal dit niet zo snel een aanname zijn.... oid...
 

Attachments

  • Schermafbeelding 2015-05-12 om 11.16.02.jpg
    Schermafbeelding 2015-05-12 om 11.16.02.jpg
    327.8 KB · Views: 510
Ik zie nu dat bij de SuC's Tesla aangeeft dat het is toegestaan voor niet EV's om te parkeren voor een korte tijd behalve op de paar echt las zodanig gereserveerde Tesla plaatsen.

Ik wist dat niet en mopperde op elke ICE maar nu blijkt dat dus niet terecht. Waarschijnlijk compromis met lokale uitbaters.

Schermafbeelding 2015-06-01 om 16.18.08.png
 
Grappig of niet, ik weet het niet zeker ... Bij Tesla SC Amsterdam aan de gewone lader gaan hangen terwijl ik in de buurt iets moet afgeven. Alle gewone laders zijn bezet, één ge-iced, één bezet door een Tesla zonder kabel... :confused: