Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.0 - Belgium / Netherlands

This site may earn commission on affiliate links.
Klopt het dat sinds 7.0 ook de linkerspiegel kantelt (mits mirror auto tilt ingesteld natuurlijk) bij achteruit rijden? Volgens mij kantelde in het verleden alleen mijn rechterspiegel. Links hoeft voor mij niet (sterker nog: liever niet, dan kan ik bij fileparkeren het achteropkomende/ passerende verkeer beter zien). Weet iemand of je de auto tilt per spiegel kunt instellen (en indien ja: hoe)?


Is bij mij al sinds 5.0
:)
 
Wat een pittoresk landschap. Is dat nieuw?
ImageUploadedByTapatalk1446653726.730636.jpg
 
Vandaag geparkeerd tegenover een spiegelend gebouw en zag dat de (beide) mistlampen voor aangaan bij achteruit selecteren. Was dat al zo of ook weer een 7.0 update?
Stuur je (in reverse) vervolgens in dan gaat die zijde ook uit en visa versa.

Zoals jpet hierboven al aangeeft zijn dat niet de mistlampen. Mistlampen mogen niet zomaar aan zijn. Enkel als de situatie daarom vraagt (kwam laats langs op dit forum, iets van max 50m zicht voor Nederland)
 
Dat is toch de bochtverlichting? Is niet hetzelfde als de mistlampen.

Vroeger kon je een set mistlichten vooraan bestellen - maar die zijn uit het gamma eind 2014 gegaan... en dan blijft idd enkel de bochtverlichting over.
Heb eraan getwijfelt de mistlampen te nemen - maar werd me door Tesla sales afgeraden. En achteraf gezien terecht ook!

Even terzijde... ook een beetje off-topic -maar ja... Ik gebruik soms mijn mistlicht achteraan bij het achteruit rijden. Geeft wat extra licht... Het kan soms net dat beetje extra verlichting geven op een regenachtige donkere avond bij het achteruit rijden...
 
Vroeger kon je een set mistlichten vooraan bestellen - maar die zijn uit het gamma eind 2014 gegaan... en dan blijft idd enkel de bochtverlichting over.
Heb eraan getwijfelt de mistlampen te nemen - maar werd me door Tesla sales afgeraden. En achteraf gezien terecht ook!

Zitten de mistlichten er sinds eind 2014 niet standaard altijd in? Je ziet aan de zijkant zo'n gedraaid lichtbuisje lopen naar beneden toe en waar die stopt is er een kleine lamp met een erg bolle lens. Ik weet niet wat er precies aan gaat bij het nemen van een bocht (dus enkel het lichtbuisje of ook de kleine lamp). Als ik mijn mistlampen aan zet, geven zowel het lichtbuisje als de lamp licht.

- - - Updated - - -

Ik heb een update klaar staan. Iemand anders ook de update gehad en al geïnstalleerd? Zou graag eerst weten wat er in zit voordat ik de update aftrap.

Same here, ik wil ook even de kat uit de boom kijken. :rolleyes:
 
Zitten de mistlichten er sinds eind 2014 niet standaard altijd in? Je ziet aan de zijkant zo'n gedraaid lichtbuisje lopen naar beneden toe en waar die stopt is er een kleine lamp met een erg bolle lens. Ik weet niet wat er precies aan gaat bij het nemen van een bocht (dus enkel het lichtbuisje of ook de kleine lamp). Als ik mijn mistlampen aan zet, geven zowel het lichtbuisje als de lamp licht.

- - - Updated - - -



Same here, ik wil ook even de kat uit de boom kijken. :rolleyes:

Ik vind enkel een achter mistlicht knop - geen voor vooraan...

Update staat ook klaar hier - net voor de eerste keer een verwittiging gekregen via mijn android app - dat werkt dus ook mooi :)

Misschien zijn het enkel bugfixes...

Heb er eentje bij het afspelen van muziek op mijn USB stick. Vroeger kon je op het scherm rechtstreeks naar de playlist gaan - nu moet je heel het menu van USB => folder => de afspelende folder zoeken => lijst.... nogal omslachtig en niet echt verkeersveilig....
 
Toch nog maar eens gaan checken...

Ik zie aan het Level knopje dat je geen luchtvering hebt. Bij luchtvering gaat de leveling automatisch.
Maar ik kan dus inderdaad de mistlampen voor en achter afzonderlijk activeren.

Update staat nu ook te installeren...
*resistance is futile*

Laat je ons weten welke versie het is? In de tracking sheet is de laatste versie 2.8.188 maar ik denk dat dit nog iets anders gaat zijn.
Je kan helpen met het tracken van de firmware releases door de sheet Tesla Firmware Upgrade Tracker Web App in te vullen.