You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
De verwachtingen zijn nogal hooggespannen, die zullen niet allemaal waargemaakt worden, hopelijk toch een paar.
Fijn dat er altijd weer mensen zijn die dingen op internet zetten, terwijl ze akkoord zijn gegaan met een NDA van Tesla.
Één van die personen had wel EAP. Toen hij de foto op Facebook heeft gezet, had hij ook de mail van Tesla toegevoegd in de reacties. Later heeft hij die foto weggehaald.
Er was inderdaad ook iemand waarbij het een foutje leek te zijn dat 7.0 op zijn auto terecht kwam.
voorlopig zijn wij de enigen die ons met dit soort zaken bezig kunnen houden. Een nieuw besturingssysteem voor een auto
Je zult een artikel5 niet zomaar krijgen opgelegd. Niet alleen door te rijden zonder je handen aan het stuur (op de snelweg). Dan moet er meer aan de hand zijn lijkt me....Dat brengt mij tot de volgende vraag:
Wat moet je verklaren (bij staande houding) aan de agent die je artikel 5 (=invordering rijbewijs ivm gevaarlijk weggedrag) oplegt?
Meestal zijn die gasten behoorlijk eigenwijs en staan niet open voor een dialoog. Een demonstratie op zo'n moment zal er dus ook wellicht niet inzitten...
Off topic aan:
Artikel 5 is kapstok regel waaraan men een visie/inzicht kan hangen (lees: jou ophangen).
2 tot 3 afzonderlijke overtredingen op een rij is voldoende maar 1 zeer foute kan al genoeg zijn.
Ik schat in dat een stille (die zijn dag niet heeft) de bestuurder zonder handen aan het stuur "zomaar" de kapstok erbij pakt, kan hij dus doen.
Off topic uit:
Blijft de vraag: "wat doe je verkeerd" als je de Tesla in auto-steer-functie schakelt en netjes tussen de lijntjes rijdt met jezelf (armen over elkaar) achter het stuur zonder die vast te houden?
Anders: beschrijft de wet dat je het stuur moet vasthouden?
Volgens mij hoeft het niet heel ingewikkeld te zijn. Je moet zelf blijven opletten, je moet zelf ingrijpen als de auto iets niet goed doet, dus je blijft zelf verantwoordelijk. Net als bij alle andere systemen die het rijden comfortabeler maken, zoals cruise control, automatische verlichting en hill hold assist. Uiteindelijk is het geen autonoom rijden natuurlijk, dus de bestuurder rijdt nog steeds zelf, maar de auto assisteert.
Edit: wat ik bedoel is dus dat de politie al die andere hulpmiddelen toch ook niet tegenhoudt, zolang je alles als bestuurder maar goed in de gaten houdt.
Off topic aan:
Artikel 5 is kapstok regel waaraan men een visie/inzicht kan hangen (lees: jou ophangen).
2 tot 3 afzonderlijke overtredingen op een rij is voldoende maar 1 zeer foute kan al genoeg zijn.
Ik schat in dat een stille (die zijn dag niet heeft) de bestuurder zonder handen aan het stuur "zomaar" de kapstok erbij pakt, kan hij dus doen.
Off topic uit:
Blijft de vraag: "wat doe je verkeerd" als je de Tesla in auto-steer-functie schakelt en netjes tussen de lijntjes rijdt met jezelf (armen over elkaar) achter het stuur zonder die vast te houden?
Anders: beschrijft de wet dat je het stuur moet vasthouden?