Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Wat ik ontdekt heb is dat tijdens AP er veel minder vaak detectie symbolen rond de auto zijn op het Dashboard display.
Wat veel meer rust geeft tijden het rijden. Ook AP lijkt beter te werken.
Wat ik ook gezien heb is dat je Destination Chargers in de Navi map kunt oproepen. ( en als dit al zo was, dan is het geüpdatet )
Want de DC die vorige week is geplaatst in Saint-Hubert (B) staat er nu in vermeld.

AP werkt inderdaad beter.. Minder "paniekerig" en dus vloeiendere bewegingen..
 
Heeft iemand al dit
geprobeerd? Auto kan in verschillende vermogens uitvoeringen worden gezet.
Nu wel:
u5ADjLZ.png

Je moet het scherm blijkbaar laten open staan op die modus. Je merkt wel een een enorm verschil tussen de 70 en de 90D :)
Bij de 70 zie je mooi een lijntje dat dit gelimiteerd is staan op je Watt meter
 
Raar, werkt toch wel, dit aangezien je mooi een geel lijntje ziet in power meter op je scherm. Er is ook een groot verschil als je het test tussen de 70 en de 90D, er tussenin merkte ik niet zoveel.
 
Last edited:
De 90D test (0-100) in de:
- 70 configuratie: 6s max power 278kW
- 70D configuratie: 5.2s max power 285kW
- 90D configuratie: 4.1s max power 349kW

Met 60% SoC getest in volgorde van resultaten op hetzelfde stuk (3x). Info komt uit teslalog.com

90D vs 70 geeft héél ander gevoel, de modellen ertussen weet ik niet zo... (in 0-100 uiteraard)

Moet toch niet blijven open staan, want hij blijft gelimiteerd ook als het scherm toe is
In 70 en 70D modus ziet die er zo uit:
nWauW46.png


Uiteraard wel het gewicht van de voormotor en batterij in de 70-modus
 
  • Informative
Reactions: jpet and HWS
De 90D test (0-100) in de:
- 70 configuratie: 6s max power 278kW
- 70D configuratie: 5.2s max power 285kW
- 90D configuratie: 4.1s max power 349kW

Met 60% SoC getest in volgorde van resultaten op hetzelfde stuk (3x). Info komt uit teslalog.com

90D vs 70 geeft héél ander gevoel, de modellen ertussen weet ik niet zo... (in 0-100 uiteraard)

Moet toch niet blijven open staan, want hij blijft gelimiteerd ook als het scherm toe is
In 70 en 70D modus ziet die er zo uit:
nWauW46.png


Uiteraard wel het gewicht van de voormotor en batterij in de 70-modus

te gebruiken als je extra range nodig hebt, of als je je rechtervoet wil intomen.

had het vandaag even op 70D getest, maar hij ging niet sneller in performance ;--)