Xfrank
Well-Known Member
in de laatste versie zit "creep" mee in het drivers profile. ik weet niet of dit in vorige versies al het geval was.
You can install our site as a web app on your iOS device by utilizing the Add to Home Screen feature in Safari. Please see this thread for more details on this.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Wat ik ontdekt heb is dat tijdens AP er veel minder vaak detectie symbolen rond de auto zijn op het Dashboard display.
Wat veel meer rust geeft tijden het rijden. Ook AP lijkt beter te werken.
Wat ik ook gezien heb is dat je Destination Chargers in de Navi map kunt oproepen. ( en als dit al zo was, dan is het geüpdatet )
Want de DC die vorige week is geplaatst in Saint-Hubert (B) staat er nu in vermeld.
Heeft iemand al ditgeprobeerd? Auto kan in verschillende vermogens uitvoeringen worden gezet.
Nu wel:Heeft iemand al ditgeprobeerd? Auto kan in verschillende vermogens uitvoeringen worden gezet.
De 90D test (0-100) in de:
- 70 configuratie: 6s max power 278kW
- 70D configuratie: 5.2s max power 285kW
- 90D configuratie: 4.1s max power 349kW
Met 60% SoC getest in volgorde van resultaten op hetzelfde stuk (3x). Info komt uit teslalog.com
90D vs 70 geeft héél ander gevoel, de modellen ertussen weet ik niet zo... (in 0-100 uiteraard)
Moet toch niet blijven open staan, want hij blijft gelimiteerd ook als het scherm toe is
In 70 en 70D modus ziet die er zo uit:
Uiteraard wel het gewicht van de voormotor en batterij in de 70-modus
Hebben we daarvoor niet valet-mode ?te gebruiken als je extra range nodig hebt, of als je je rechtervoet wil intomen
zoals het opbergtas/vak voorop de stoelzittingen na een jaarHeerlijk toch, zo'n auto waar je na twee jaar nog nieuwe zaken aan ontdekt?