Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Firmware 7.1

This site may earn commission on affiliate links.
Had de update bijna.... Melding op mijn telefoon deze ochtend maar eenmaal in de auto was er geen melding van een software update te bekennen. En de melding op mijn telefoon was ook ineens verdwenen...teasen is tot een kunst verheven bij Tesla...:biggrin:
 
Nog een leuk filmpje. De manoeuvres hebben we al meer gezien maar ik zet hem hier toch neer, want let op veiligheidsvoorzieningen in de garage :) En dat laat hij gewoon zien. Kostelijk.

Summon and Perpendicular Autopark - YouTube

Leuk filmpje! Het lijkt erop dat de Summon-functie maar heel weinig vermogen mag gebruiken, zo veel moeite als hij heeft om de drempel te nemen. Wel begrijpelijk, het is nergens goed voor om veel vermogen te geven en dit maakt het wel een stuk veiliger.
 
In ieder geval werkt Bluetooth niet meer goed in .22, zo ervoer ik vandaag.
Verwijderen en opnieuw koppelen verhielp de connectieproblemen, maar een gesprek beëindigen gaat nog steeds niet goed.Dat moet je op je telefoon doen. (Of wachten tot de ander ekant ophangt.)
Op naar .45, dat is waarschijnlijk een heel ander caliber.
Er is alweer 2.12.45 gesignaleerd. Mogelijk toch nog wat bugjes in 2.12.22 en daarom is-ie wellicht verdwenen.