Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

forum sticker NL/B

This site may earn commission on affiliate links.
Sun daarvoor zijn idd. andere draadjes.

IMG_1426.JPG
 
Die oude zit nog op mijn bmw, rijdt mijn schoonvader nu mee rond..

Ha, een draadje waarin mijn alterego niet zover weg is... mijn oude sticker plakt nog op de Saab waar mijn dochter nu mee rijdt. Jammer genoeg verborgen onder de bredere Europese nummerplaat. :(
Het valt mij nu ook op dat ik twee posts ( en 1 dag) verder mijn nieuwe nick gebruik.
Dat is dus de dag waarop ik mijn Vin gekregen heb : 14.08.2013

Toch wel leuk, zo'n draadje teruglezen uit de tijd dat we allemaal vol ongeduld aan het wachten waren :)

Terzake: de kleine versie is discreter - meer voor ingewijden maw. Wat mij betreft beter dus.
 
Last edited:
@Xfrank ik denk dat als je Tesla vraagt ze er wel aan meewerken om in de SeC's een stapeltje stickers in een kast te leggen en uit te reiken aan wie daar expliciet om vragen en plechtig verklaren lid te zijn of omgaand te worden; als alternatief voor mijn eerdere voorstel dat je ze gaat rondbrengen (ingeval de forumnaam erbij zou staan, LEES ;))

Edit: en als je naast ondergetekende nog een paar leden bereid vindt om een paar tientjes bij te dragen in de kosten, is 'slechts' jouw gewaardeerde inspanning nog nodig?
 
Last edited:
ik dacht eerder aan een examen...
Na het examen en de deliberatie kan dan een afgevaardigd team persoonlijk de sticker komen kleven. Mits er drank en hapjes voorzien zijn door de ontvanger van het member symbool.:cool:
misschien moet er een onderscheid komen. M, AM, WKM
En een stapeltje? Ik denk dat al lastig is om er meer dan 50 kwijt te raken (die hun doel bereiken en op de voorruit belanden):confused:

misschien moeten we de bierblikjes terug in het leven roepen in losse stickertjes die je er per 1000 post kan bij kleven:p
 
Last edited:
Ik zou het hier bij laten.. idee is dat je elkaar herkent, je raakt dan vanzelf wel in gesprek (of niet -;) .. subtiel en klein...
Xfrank - als jij er pakweg 50 stuks kan maken, wil ik de distributie wel verzorgen..
Ik zou wel alleen via forum verspreiden -je krijgt 'm niet zo maar uitgedeeld -;)

Ik zal zien of ik eerstdaags een reeksje kan opstarten (Een vlakke pvc sticker, gelamineerd/ geen doming)
Hiervan stuur ik dan een aantal naar enkele strategische adressen om zo verder te verspreiden.

misschien best twee per auto kleven (voorkant en achterkant) en liefst bij iedereen zowat op dezelfde plaats.
 
Last edited:
Ik zal zien of ik eerstdaags een reeksje kan opstarten (Een vlakke pvc sticker, gelamineerd/ geen doming)
Hiervan stuur ik dan een aantal naar enkele strategische adressen om zo verder te verspreiden.

misschien best twee per auto kleven (voorkant en achterkant) en liefst bij iedereen zowat op dezelfde plaatst.
Voor mij 2 setjes aub :)