Ik wil hier zeker niet als een negatieveling overkomen maar als je dit forum leest en door ondervinding kan de kwaliteit stukken beter.
Als ze dan de garantie ook zo kort houden kan het een dure grap worden.
De kwaliteit wordt ook steeds beter, en het verschil dat ik tussen mijn Classic (vin19xxx) en de huidige (69xxx) gezien / ervaren heb is enorm. Ik moet mijn P85D voortaan zelf wassen! :wink: (pas 1 keer terug geweest voor een klein puntje, terwijl de Classic regelmatig terug ging, overigens doorgaans voor puntjes waar andere merken je niet mee zouden helpen) En dan te bedenken dat we inmiddels al over de 100k Vins zijn...
Dus bang zijn voor de kwaliteit is steeds minder nodig, en Tesla heeft tot dusverre (voor zover ik mee heb gekregen) voor iedereen incl de early ADOPTERS (zeg ik het zo goed?) het netjes opgepakt.
Waar hier menigeen zich zorgen om maakt is niet wat Tesla doet, maar wat juridisch is vastgelegd, dus welk recht je hebt. En dan kan ik me enige nervositeit voorstellen, zeker als na anderhalf jaar de 80000 km bereikt zijn en de auto nog "in de steigers staat" :wink:
Ik vermoed dat Tesla de teugels mbt de 80K voorlopig nog niet strak gaat trekken, maar dat op termijn wel gaat doen zodra dat niet meer tot massale protesten leidt... (de Classics weer wat ouder en de nieuweren die tegen een hoger kwaliteitsniveau zijn gemaakt over het randje gaan...)