Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gen 3 meegeleverde schroeven

This site may earn commission on affiliate links.
Vandaag de Gen3 oplader van Tesla geinstaleerd. Wat mij opviel is dat de meegeleverde schroeven een aparte bit nodig hebben. Geen van mijn “normale” bits passen op deze schroeven.

Naar mijn mening hadden dit beter torx schroeven kunnen zijn.
575B08DD-E3CA-4594-AA4F-D4ABF3934252.jpeg
 

Attachments

  • BB4DFD52-9642-4C0C-AC01-E67D8ED3CA70.jpeg
    BB4DFD52-9642-4C0C-AC01-E67D8ED3CA70.jpeg
    244.6 KB · Views: 53
Het is een 3 fase laadpaal, er zijn 5 connectors (L1, L2, L3, N en PE). In de Webinterface geeft hij alleen de waarden tussen L1 - N, L1 - Aarde, N - Aarde. Dat is correct en zegt niks over of L2 en L3 correct zijn aangesloten.

Wat betreft de schroeven, ik heb 2st gen3, 1 toen hij net uit kwam en 1 vorige maand gekocht en bij beide zat er een bitje bij voor de vierkante schroeven.
 
Het is een 3 fase laadpaal, er zijn 5 connectors (L1, L2, L3, N en PE). In de Webinterface geeft hij alleen de waarden tussen L1 - N, L1 - Aarde, N - Aarde. Dat is correct en zegt niks over of L2 en L3 correct zijn aangesloten.

Wat betreft de schroeven, ik heb 2st gen3, 1 toen hij net uit kwam en 1 vorige maand gekocht en bij beide zat er een bitje bij voor de vierkante schroeven.
De bit is voor de schroeven van de lader zelf en niet voor de muurbevestiging,.