Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Gezocht (met vergoeding): Tesla's & bestuurders voor evenement op 19 mei

This site may earn commission on affiliate links.
Nou Chris, zet mij er ook maar bij. Nog niet 100% zeker of ik kan, maar is wel leuk om een dagje over Tesla te kunnen vertellen en weer wat andere Tesla rijders te spreken. Meestal krijg ik daar niet voor betaald en dan doe ik het ook...

Leuk! Stuur me even een PB zodat ik het overzicht kan houden zonder zometeen hierdoor te moeten zoeken.

- - - Updated - - -

Nog even een kleine toevoeging:

Er komt sowieso een papiertje dat door de klant of bestuurders ondertekend dient te worden met betrekking tot schades en bekeuringen. Ik werd hier door Zuid5.nl (bedankt voor het meedenken, wordt zeer gewaardeerd!) ook op gewezen. Wij werken normaal altijd met dit soort formulieren, de vraag is in dit geval of we elke bestuurder afzonderlijk gaan laten tekenen of dat de klant het risico in zijn geheel wil overnemen. Denk dan bijvoorbeeld aan een eigen risico van € 1.000,- tot € 1.500,- per gebeurtenis per auto. Uiteraard krijgen alle deelnemers hier inzicht in voordat ze toezeggen deel te nemen. Net zoals de uiteindelijke financiële vergoeding. Zodra ik die overeen gekomen ben met mijn klant leg ik deze aan de potentiële deelnemers voor.
 
Dat zal niet gaan hé Maurice, met al die opzichtige reclame op uw auto:wink:
542403_LB_00_FB.EPS_1000.jpg
 
Maakt het uit dat ik met een classic rij en dus geen autopilot kan demonstreren?

Geen enkel probleem. De classic rijders zijn over het algemeen de echte enthousiastelingen en dat is nog veel belangrijker dan de AP ;)

- - - Updated - - -

Uit welke landen zijn de gastbestuurders afkomstig? Zijn ze aan het Europese verkeer gewend, of rijden ze normaal in India, China etc?

Het merendeel (zo niet alle) bestuurders komen uit Oostenrijk.

- - - Updated - - -

Afhankelijk van mijn rooster weet op 16 maart meer en je vrijwaringspapiertje lijkt het mij erg leuk om dit te doen. Wat is het tijdsschema voor de dag?

Het tijdsschema is nog niet bekend. Zodra meer bekend is zullen de geïnteresseerden via e-mail op de hoogte worden gehouden.

- - - Updated - - -

Zet mij ook maar op de lijst. Altijd leuk om als ambassadeur op te treden !

Stuur me even een PB met je e-mail adres, dan kan ik je toevoegen.

- - - Updated - - -

Als ze het ook leuk vinden om een classic te ervaren, vind ik het wel leuk om te doen :)

Zoals gezegd: de classic rijders zijn waarschijnlijk over het algemeen de grootste enthousiastelingen, daar gaat het om! Stuur me maar een PB met je e-mail adres, dan zet ik je op de lijst en houd ik je op de hoogte.
 
Er zijn ook classic rijders die ondertussen de overstap hebben gemaakt, maar nog minstens even enthousiast zijn!:wink:

Dan bij deze mijn excuses aan die personen :wink: Ik weet uit eigen ervaring (met mezelf) dat ook niet classic rijders zeer enthousiast kunnen zijn, dus ook excuses aan die personen :tongue:

- - - Updated - - -

Mijn klant heeft trouwens laten weten dat het morgen besproken wordt en ik begin volgende week meer te horen krijg. Ik heb doorgegeven dat er door velen van jullie enthousiast is gereageerd, waarvoor dank!