Welcome to Tesla Motors Club
Discuss Tesla's Model S, Model 3, Model X, Model Y, Cybertruck, Roadster and More.
Register

Hansshow Power Trunk Tesla Model 3

This site may earn commission on affiliate links.
Gisteren eindelijk tijd om de Hansshow Power trunk te installeren.
Ik heb hem niet rechtstreeks in de USA gekocht maar via de verdeler in Nederland Marinetech BV in Capelle omdat ik die ken via Tesla Whatsapp groep waarin ik zit. Direct uit voorraad leverbaar en de nieuwe V3 versie van de Model 3 Power Trunk.

Je kunt bij hun kiezen of je het daar wil laten inbouwen of dat je het zelf regelt. Ik heb voor de laatste optie gekozen omdat ik met m'n lokale garage samen al veel mods aan m'n MINI heb laten geplaatst.

João de eigenaar had bij het ophalen van de unit al wat handige tips en tricks gegeven m.b.t. de installatie. Samen met wat youtube video's aan de slag gegaan.
Uiteindelijk na 4 uur was alles netjes ingebouwd en getest.

Systeem werkt perfect. Mooi met een knop op de "standaard plek". Geen connectie met de canbus maar je kunt gewoon via de App of het Scherm je trunk openen en sluiten.
 

Attachments

  • AE91A6A3-5F63-4121-A2D2-7DD7A9048CBB.JPG
    AE91A6A3-5F63-4121-A2D2-7DD7A9048CBB.JPG
    488.1 KB · Views: 148
  • 942DC214-7146-4100-A9A8-17292174C391.JPG
    942DC214-7146-4100-A9A8-17292174C391.JPG
    419.4 KB · Views: 108
  • Like
Reactions: Firehuntah
Als de bediening via het display in de auto kan, betekend dit dan dat deze volledig in de Tesla interface/software is verwerkt? Wel bijzonder voor iets wat je achteraf monteert en niet tot de standaard opties behoort.

check hier hoe het op de display eruit ziet in de auto. Je auto maakt hem 2x open.
je ziet in de app dus ook niet of hij open of dicht is.

Ook als je Siri wilt gebruiken moet je beide keren het zelfde commando gebruiken.
 
De unit in Nederland via de verdeler kost €500 incl BTW en factuur.
Voetsensor optie is €50.

Installatie was 4 uur werk voor ons omdat het de eerste keer was. Denk dat het een volgende keer zeker in 3 uur kan.
Je kunt het ook laten installeren bij de Nederlandse verdeler. Ik weet even niet wat de kosten zijn bij hun.

Dit is een erg fijne optie en gebruik hem vaak.
 
  • Informative
Reactions: eleven